HOTĂRÂRE

pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud  nr. 72/2022 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, cu modificările ulterioare

Consiliul Local Năsăud,

Întrunit în şedinţă extraordinară, în prezenţa a 10 consilieri;

Având în vedere:

  • proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năsăud nr. 33596/04.09.2023;
  • notă de fundamentare și necesitate  a Compartimentului resurse umane, salarizare nr. 33595/04.09.2023;
  • referatul de aprobare al primarului orașului Năsăud nr. 33597/04.09.2023;
  • raportul Compartimentului Resurse umane, salarizare nr. 33598/24.09.2023 ;
  • prevederile art. 248 alin. (24) din Legea nr. 198/2023 a învățământului preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Ordinului Ministrului Sănătății nr. 2508/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistenţei medicale a antepreşcolarilor, preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos, cu modificările ulterioare;
  • prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 1/2023, privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al oraşului Năsăud pe anul 2023, cu rectificările ulterioare;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 72/2022 privind aprobarea organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Năsăud și serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, cu modificările ulterioare;
  • adresa Creșei Năsăud nr. 936/31.08.2023, înregistrată la Primăria Orașului Năsăud cu nr. 33578/01.09.2023;
  • raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerţ, nr. 33846/07.09.2023;
  • raportul comisiei pentru administraţie publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, muncă şi protecţie socială, relaţii cu cetăţenii, disciplină, imunitate, nr. 33850/07.09.2023;

În temeiul dispoziţiilor art. 5 lit. g), art. 129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. c), art. 139 alin. (1), art. 154 alin. (3) - (4), art. 155 alin. (1) lit. e) și alin. (5) lit. e), art. 196 alin. (1) lit. a), art. 382 lit. a) și lit. b), art. 385 alin. (3), art. 391, art. 407 - 409 alin. (1) - (2), precum și prevederile Anexei nr. 5 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.  57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; 

HOTĂRĂŞTE: 

ART. I. Anexa nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 72/2022 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART. II. Anexa nr. 2 la Hotărârea Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 72/2022 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART. III. Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 72/2022, rămân nemodificate.

ART. IV.  Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredinţează primarului oraşului Năsăud, prin Compartimentul Resurse umane, salarizare, Biroul Financiar-contabil din cadrul aparatului de specialitate al primarului orașului Năsăud.

ART. V. Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţa publică prin grija secretarului general al oraşului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către: 

  • Instituţia Prefectului Județul Bistriţa-Năsăud;
  • Primarul orașului Năsăud;
  • A.N.F.P. București;
  • Biroul Financiar-contabil;
  • Compartimentul Audit intern;
  • Compartimentul Resurse umane, salarizare;
  • Direcția de asistență socială - Cabinete medicale școlare;
  • Compartimentul Informatică, digitalizare și monitorizare proceduri administrative.

Președinte de ședință                                  Contrasemnează:

    Bidică Emilia                                  Secretar General  Șoldea Vasile

 

Nr. 112/07.09.2023

Năsăud/ad. 10 v