HOTĂRÂRE

pentru abrogarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022, cu modificările ulterioare

Consiliul Local Năsăud,

Întrunit în şedinţă ordinară, în prezenţa a 15 consilieri;

Având în vedere: 

  • proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năsăud nr. 25405/25.04.2023
  • nota de fundamentare și necesitate a compartimentului resurse umane, salarizare nr. 25404/25.04.2023;
  • referatul de aprobare al primarului orașului Năsăud nr. 25406/25.04.2023;
  • raportul compartimentului resurse umane, salarizare nr. 25407/25.04.2023;
  • prevederile art. 27 alin. (1^1) din Legea nr. 1/2011 a educației naționale, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile art. 3 alin. (4) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile art. II din Legea nr. 17/2022 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 100/2021 pentru modificarea şi completarea Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 şi abrogarea unor acte normative din domeniul protecţiei sociale;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 32/28.03.2022 privind înființarea Creșei Năsăud, cu personalitate juridică, în subordinea Consiliului Local Năsăud;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 155/20.12.2022 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022, cu modificările ulterioare;
  • adresa Ministerului Educației nr. 641/DGMRURS/10.04.2023, înregistrată la Primăria orașului Năsăud sub nr. 25012/19.04.2023;
  • faptul că salariile personalului contractual din cadrul Creșei Năsăud, cu personalitate juridică, ca unitate de învățământ, se stabilesc de către ordonatorul terțiar de credite în temeiul Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerţ, nr. 25712/28.04.2023;
  • raportul comisiei pentru administraţie publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, muncă şi protecţie socială, relaţii cu cetăţenii, disciplină, imunitate, nr. 25715/28.04.2023; 

În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin. (3)  lit. c), art. 139 alin. (1), art. 196 alin. (1)      lit. a) și art. 552 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE: 

ART. 1 Se abrogă Hotărârea Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022, cu modificările ulterioare. 

ART. 2 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredinţează primarul oraşului Năsăud, prin Compartimentul Resurse umane, salarizare, Biroul Financiar-contabil din cadrul aparatului de specialitate al primarului și directorul Creșei Năsăud. 

ART. 3 Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţa publică prin grija secretarului general al oraşului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:

  • Instituţia Prefectului Județul Bistriţa-Năsăud;
  • Primarul orașului Năsăud;
  • Creșa Năsăud;
  • Biroul Financiar-contabil;
  • Compartimentul audit intern;
  • Compartimentul resurse umane, salarizare;
  • Compartimentul juridic, contencios;
  • Compartimentul informatică, digitalizare, monitorizarea procedurilor administrative.

  

Președinte de ședință                                  Contrasemnează: Secretar General   

     Bodea Marius                                                             Șoldea Vasile     

              

Nr. 45/28.04.2023

Năsăud/ad. 15 v