HOTĂRÂRE
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.149/2017 privind aprobarea organigramei şi statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, pe anul 2017
Consiliul Local Năsăud,
Întrunit în ședință ordinară, în prezența a 16 consilieri;
Având în vedere:
- proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năsăud;
- raportul compartimentului resurse umane, salarizare nr.46977/11.12.2017;
- expunerea de motive a primarului orașului Năsăud, nr. 47097/13.12.2017;
- prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
- prevederile art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederile Legii nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
- prevederile Legii nr.292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.149/2017 privind aprobarea organigramei şi statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, pe anul 2017;
- prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările şi completările ulterioare;
- raportulcomisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerţ, nr. 47471/20.12.2017;
- raportulcomisiei pentru administraţie publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, muncă şi protecţie socială, relaţii cu cetăţenii, disciplină, imunitate, nr. 47474/20.12.2017;
- procesul verbal de afișare a proiectului de hotărâre, nr. 44750/31.10.2017;
- procesul verbal de rezultat al afișării, nr. 47482/20.12.2017;
În temeiul dispozițiilor art.36(3) lit.”b” şi art.45(1) din Legea nr.215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
ART.1 –Se modifică şi completează anexa nr.1 la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.149/2017 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii, pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, pe anul 2017, prin anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, înlocuind anexa nr.1 la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.149/2017.
ART.2 - Se modifică şi completează anexa nr.2 la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.149/2017 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii, pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, pe anul 2017, prin anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, înlocuind anexa nr.2 la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.149/2017.
ART.3 - Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.
ART.4– Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredinţează primarului oraşului Năsăud, prin compartimentul resurse umane şi compartimentul juridic, contencios din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
ART.5 – Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţa publică prin grija secretarului oraşului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:
- Instituţia Prefectului Jud. Bistriţa-Năsăud;
- Biroul financiar-contabil;
- Compartimentul audit intern;
- Compartimentul resurse umane;
- Compartimentul juridic, contencios;
- Compartimentul relaţii cu publicul;
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, Avizat de legalitate: SECRETAR
Bidică Emilia cons.jr. Şoldea Vasile
Nr. 161/20.12.2017
Năsăud/ad.cu 16 v