HOTĂRÂRE

privind completarea anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 85/1999 privind însușirea inventarului domeniului public al orașului Năsăud, cu modificările și completările ulterioare

Consiliul Local Năsăud,

Întrunit în ședință ordinară, în prezența a 16 consilieri;

Având în vedere :

- proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năsăud;

- raportul comp. A.D.P.P nr. 28251/23.06.2017;

- expunerea de motive a primarului orașului, nr. 28263/26.06.2017;

- prevederile art. 21, alin.1 şi 2, din Legea nr.213/1998, privind bunurile proprietate publică, actualizată;

- prevederile  Hotărârii Guvernului României nr.548/1999, privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunelor, oraşelor, municipiilor şi judeţelor;

- prevederile Hotărârii Guvernului României nr.2139/2004, pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe;

- prevederile Hotărârii Consiliului Local al oraşului Năsăud nr.85/1999, privind însuşirea inventarului domeniului public al oraşului Năsăud, aprobată prin Hotărârea Guvernului României nr. 905/2002, anexa nr.4, modificată şi completată prin Hotărârea Guvernului României nr. 262/2011, anexa 1 si Hotărârea Guvernului României nr. 314/2013;

- prevederile Hotărârii Consiliului Local al oraşului Năsăud nr.133/29.11.2016, privind acceptarea ofertei de donație a unei suprafețe de teren de 600 mp. situat in orașul Năsăud, localitatea componenta Luşca, identificat din C.F. nr. 28019 Năsăud, nr. top. 1335/10, aflat în proprietatea Parohiei Ortodoxe Romane Năsăud III Luşca;

- faptul ca imobilul teren in suprafata de 600 mp, inscris in CF nr. 29768 Năsăud, nr. cadastral 29768, a fost donat orașului Năsăud, de către Parohiei Ortodoxe Romane Năsăud III Luşca, in scopul construirii pe acesta a unei construcții pentru ceremonii funerare, conform adresei Parohiei Ortodoxe Romane Năsăud III Luşca nr. 8 din 11.11.2016, înregistrata la primăria orașului Năsăud cu nr. 34989 din 14.11.2016;

- necesitatea edificării unor construcții pentru ceremonii funerare in localitățile componente aparținătoare orașului Năsăud, impusa de normele Uniunii Europene;

- oportunitatea implementării unui proiect cu finanțare europeana având ca obiectiv realizarea unor construcții pentru ceremonii funerare in localitățile componente aparținătoare orașului Năsăud prin Grupul de Acțiune Locala „Țara Năsăudului”;

- faptul ca imobilul teren  nu face obiectul altor cereri de reconstituire a dreptului de proprietate privata sau de restituire, depuse in temeiul actelor normative cu caracter special privind fondul funciar, respectiv cele care reglementează regimul juridic al imobilelor preluate in mod abuziv de Statul Roman, in perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, nu este grevat de sarcini si nu face obiectivul vreunui litigiu.

- extrasul de carte funciara nr. 29768 Năsăud, nr. cadastral 29768 privind înscrierea definitivă;

- raportul de evaluare întocmit de P.F.A. Urda Emilian Robert pentru imobilul teren în suprafața de teren de 600 mp., identificata din CF nr. 29768 Năsăud, nr. cadastral 29768, înregistrat la primăria orașului Năsăud sub nr. ____ din 26.06.2017;

- raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerţ, nr.28481/30.06.2017;

- raportul comisiei pentru învățământ, sănătate, culte, cultură, probleme ale tineretului, activități sportive şi de agrement, nr. 28482/30.06.2017;

- raportul comisiei pentru agricultură, silvicultură, zootehnie şi urmărirea aplicării Legii nr. 18/1991, Legii nr. 169/1998 şi Legii nr. 28483/30.06.2017;

- raportul comisiei pentru administratie publica locala, apararea ordinii publice, respectarea drepturilor si libertatilor cetatenilor, munca si protectie sociala, relatii cu cetatenii, disciplina, imunitate nr.28484/30.06.2017;

- raportul comisiei pentru amenajarea teritoriului, realizarea lucrărilor publice, urbanism, ecologie, protecţia mediului, nr.28485/30.06.2017;

- prevederile Legii nr.52/2003, privind transparenta decizională în administraţia  publică, cu modificările şi completările ulterioare;

- procesul verbal de afişare a proiectului de hotărâre, nr. 24493/04.05.2017;

- procesul verbal de rezultat al afişării, nr. 28264/26.06.2017;

 

În temeiul dispozițiilor art. 36,(2), lit.” c” şi alin.5, art.44(1) şi art.45(3), din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E:

ART.1. Se aprobă completarea anexei nr. 1  la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr. 85/1999 privind însușirea inventarului domeniului public al orașului Năsăud, cu modificările și completările ulterioare, la secțiunea 1 – Bunuri imobile, paragraful G- Sisteme de infrastructură privind administrarea domeniului public, cu terenuri aferente, prin introducerea  unei noi poziții respectiv, poziția nr. 11 conform anexei care face parte integrantă la prezenta hotărâre.

ART.2.  Imobil-teren menționat la art.1, nu face obiectul altor cereri de reconstituire a dreptului de proprietate privată sau de restituire, depuse în temeiul actelor normative cu caracter special privind fondul funciar, respectiv cele care reglementează regimul juridic al imobilelor preluate în mod abuziv de Statul Român, în perioada 6 martie 1945 -22 decembrie 1989, nu au fost formulate cereri de retrocedare în baza Legii nr. 247/2005 privind reforma în domeniile proprietății și justiției, precum și unele măsuri adiacente, cu modificările și completările ulterioare, nu este grevat de sarcini şi nu face obiectul vreunui litigiu.

ART.3. Prezenta hotărâre  stă la baza înscrierii dreptului de proprietate publică a orașului Năsăud în evidențele Cărții Funciare Năsăud.

ART.4. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează primarul orașului, prin compartimentul de administrare a domeniului public şi privat şi compartimentul juridic, din cadrul aparatului de specialitate  al primarului

ART.5.  Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului orașului şi se transmite prin intermediul secretariatului Consiliului Local, către:

 

· Instituția Prefectului Județului Bistrița-Năsăud;

· Primarul orașului Năsăud;

· Biroul impozite şi taxe;

· Biroul financiar-contabil;

· Compartimentul juridic;

· Compartimentul de administrare a domeniului public şi privat;

· Compartimentul audit;

· Compartimentul relații cu publicul şi informații publice.

             

Preşedinte de şedinţă,                                                               Secretar,

Șofroni Adela                                                          cons.jr. Șoldea Vasile

 

Nr. 83/30.06.2017

Năsăud/ad. Cu 16 v