HOTĂRÂRE
privind stabilirea unor măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea
“ ZILELOR NĂSĂUDULUI” , ediţia a XVI-a, 2017
Consiliul Local Năsăud,
Întrunit în şedinţă de îndată, în prezenţa a 15 consilieri;
Având în vedere :
- proiectul de hotărâre iniţiat de primarul oraşului Năsăud;
- raportul compartimentului comercial, nr. 24362/02.05.2017;
- expunerea de motive a primarului oraşului Năsăud, nr. 24439/03.05.2017;
- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 49/2000, modificată prin Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.2/2001, privind instituirea “Zilelor Năsăudului”;
- prevederile art.68(2), din Legea nr.273/2006, a finanţelor publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.30/2017, de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli, al Consiliului Local Năsăud, pe anul 2017;
- prevederile Ordonanţei Guvernului României nr. 2/2001, rectificată, privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată şi modificată prin Legea nr.180/2002, cu modificările ulterioare;
- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud, nr.105/2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind închirierea prin licitaţie publică a unor terenuri aparţinând domeniului public şi privat al oraşului Năsăud;
În temeiul dispoziţiilor art. 10, art. 36(2), lit. “d”, alin.6, lit.”a”, pct.4, art.44(1), raportate la dispoziţiile art.45(1), din Legea nr.215/2001, a administraţiei publice locale, republicată , cu modificările şi completările ulterioare ,
H O T Ă R Ă Ş T E:
ART.1.- Perioada de desfăşurare a “Zilelor Năsăudului”, ediţia a XVI-a, 2017, este în intervalul 25-26.05.2017.
ART.2.- Comisia de organizare a “Zilelor Năsăudului”, are următoarea componenţă:
1- MARICA LIVIA, insp., comp. comercial - preşedinte
2.-VÎJU STELUȚA , consilier local - membru,
3.-BUHAI MIHAELA, consilier local - membru,
4.-TIMOCE CĂLIN, consilier local - membru,
5.SÎNGEORZAN CORINA, insp., biroul impozite şi taxe - membru,
6.STOIAN GHEORGHE, insp., biroul financiar-contabil - membru,
7.MAGDEA CORNEL, insp, biroul impozite şi taxe -membru.
ART.3.- În exercitarea atribuţiilor ce-i revin, Comisia va fi sprijinită de executivul Primăriei Oraşului Năsăud şi de alte instituţii cu atribuţii în organizarea şi desfăşurarea manifestărilor: Poliţia Oraşului Năsăud, Detaşamentul 3 Jandarmi Năsăud, Secţia de Pompieri Militari Năsăud, Substaţia de Ambulanţă Năsăud, Muzeul Grăniceresc, Biblioteca “Veronica Micle”, Şcolile Năsăudene, cultele religioase, Casa de Cultură “Liviu Rebreanu” Năsăud, Circa Sanitar-Veterinară Năsăud, Direcţia de Sănătate Publică – Laboratorul Năsăud.
ART.4.– În maxim 30 de zile de la terminarea manifestărilor, Comisia nominalizată la art.2, va prezenta plenului Consiliului Local Năsăud un raport complet asupra rezultatelor acţiunii.
ART.5.– Preţul biletului de intrare pe Stadionul oraşului, la spectacolul organizat, va fi de6 lei /persoană. Elevii, studenţii, veteranii de război, persoanele cu handicap şi însoţitorii acestora, vor beneficia de o reducere cu 50 %, în baza legitimaţiilor proprii.
ART.6.(1)- Pentru perimetrul din incinta Stadionului orăşenesc „Progresul” Năsăud (perimetrul delimitat de gardurile limitrofe), se va organiza licitaţie publică, în condiţiile legii, prin Comisia nominalizată la art.2, din prezenta hotărâre, care va întocmi procedura licitaţiei pentru închirierea suprafeţelor în cauză şi acordarea exclusivităţii pentru toate amenajările şi activităţile complementare specifice.
(2).-Preţul de pornire a licitaţiei va fi de 20000 lei, pentru perimetrul din incinta Stadionului orăşenesc „Progresul” Năsăud, pe întreaga perioadă (25.05.-26.05.2017).
ART.7. – Ofertantul câştigător va avea dreptul să subînchirieze terenurile din incinta Stadionului orăşenesc „Progresul” Năsăud, pentru amplasarea tuturor elementelor de mobilier comercial/ artistic/distractiv/de recreere, care concură la atingerea scopului manifestărilor specifice organizate.
ART.8.(1)-În condiţiile în care licitaţia nu va avea loc, din lipsă de ofertanţi, se aprobă închirierea şi exclusivitatea pentru perimetrul din incinta stadionului la preţul minim de 21000 lei ofertantului care va îndeplinii condiţiile care vor fi prevăzute în caietul de sarcini întocmit de către comisia nominalizată la art.2 din prezenta hotrâre.,
(2). Dacă nici un ofertant nu îndeplineştecondiţiile care vor fi prevăzute în caietul de sarcini încasarea chiriei pentru suprafeţele solicitate în scris se va realiza conform procedurii din anii anteriori, pe bază de schiţă prin intermediul biroul impozite şi taxe, cu plata anticipată la casieria Primăriei oraşului Năsăud sau în ziua predării amplasamentului la preţul de 18 lei/ mp. nu mai puţin de 250 lei/amplasament.
ART.9.– Încasarea contravalorii biletelor de intrare pe Stadion, înregistrate la biroul impozite şi taxe al Primăriei Oraşului Năsăud, se va face de către Primăria Oraşului Năsăud, prin d-na Morar Floarea, d-na Dîncu Daniela, dl. Magdea Cornel, cu sprijinul dl. Dolha Grigore, al d-lui Bucur Marius şi al unităţilor de Poliţie şi Jandarmi din oraşul Năsăud.
ART.10.– Sumele încasate din închirierea şi din vânzarea biletelor de intrare, se constituie venit la bugetul Casei de Cultură ,, Liviu Rebreanu,, Năsăud, din care se vor susţine cheltuielie de organizare a manifestărilor specifice.
ART.11.- Intrarea pe Stadion a comercianţilor, reprezentanţilor societăţilor comerciale, asociaţiilor familiale, etc., cu mijloace de transport de orice natură, se va face în ziua de 25.05-2017, până cel târziu la ora 10.00 şi după ora 14.00, pentru a permite accesul publicului şi încasarea corectă a biletelor de intrare.
ART.12.– Invitaţii organizatorilor, reprezentanţii presei, cetăţenii de onoare ai oraşului Năsăud, familiile acestora, participanţii la manifestările cultural-artistice şi ştiinţifice, conducătorii instituţiilor care sprijină organizarea manifestărilor, vor avea acces gratuit, pe bază de invitaţii în original (nu xerocopii ), ridicate de la organizatori, anticipat sau în ziua de 25-05-2017. Accesul la spectacolele organizate in perioada 26.05.2017 este gratuit.
ART.13. – Cheltuielile pentru paza, ordinea şi organizarea acestor manifestări, se vor asigura din încasările realizate, cu formele legale ( tabele, state de plată, legitimaţii de serviciu, etc. ), vizate de cei în drept, la propunerea Comisiei aprobate la art. 2, din prezenta hotărâre.
ART.14.– Se interzice amplasarea chioşcurilor, tonetelor, tarabelor, jocurilor, etc., pe domeniul public şi privat al oraşului Năsăud, în afara zonelor nominalizate şi pe aleea de acces din afara stadionului, din faţa Palatului de Justiţie( pentru zilele de 25.05- 26.05-2017), pe partea carosabilă a drumurilor sau pe trotuare. Nerespectarea prevederilor prezentului articol, se sancţionează cu amendă contravenţională în cuantum de 200 lei şi obligarea părăsirii amplasamentului.
ART.15.– Paza şi ordinea pe întreaga durată şi în toate locaţiile stabilite pentru manifestările legate de „Zilele Năsăudului” ( 25-26.05.2017), va fi asigurată cu sprijinul Poliţiei, Jandarmeriei, Poliției Locale şi Secţiei de pompieri militari din oraşul Năsăud, în baza unui plan de acţiune comun.
ART.16. – Pe perioada 25.05-26.05.2017, pe Stadionul oraşului, este interzisă difuzarea prin orice formă a altor ritmuri muzicale, care să împiedice sonorizarea spectacolului pus în scenă de organizatori, respectiv înregistrarea/transmiterea în direct a acestuia, pe canale TV.
ART.17. - Decontarea tuturor cheltuielilor de organizare se face din bugetul de venituri şi cheltuieli, al Casei de cultură Liviu Rebreanu Năsăud, pentru anul 2017, din sume cu această destinaţie, în condiţiile legii.
ART.18. – Casa de Cultură Liviu Rebreanu Năsăud, organizatorul Festivalului Gala Folclorului Românesc „De Ispas la Năsăud” şi a celorlalte manifestări artistice, are obligaţia să suporte cheltuielile privind autorizaţia-licenţa emisă de către Uniunea Compozitorilor şi Muzicienilor din România, pentru dreptul de autor al melodiilor interpretate la manifestările cultural-artistice organizate.
ART.19.– Manifestările cu caracter politic şi/sau electoral, de la tribunele sau de pe scenele organizate pe tot parcursul calendarului aprobat, sunt interzise.
ART.20.–Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredinţează executivul Primăriei Oraşului Năsăud, biroul impozite şi taxe, biroul financiar-contabil, compartimentul comercial, compartimentul de administrare a domeniului public şi privat, compartimentul relaţii cu publicul şi informaţii publice şi compartimentul juridic, din cadrul serviciilor publice locale, Comisia nominalizată la art.2 şi celelalte instituţii implicate în organizarea manifestărilor, prin măsuri specifice, legale.
ART.21.– Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţă publică prin grija secretarului oraşului şi se transmite prin intermediul secretariatului Consiliului Local, către:
· Primarul orașului Năsăud;
· Instituţia Prefectului, Judeţul Bistriţa-Năsăud;
· Casa de cultură „ Liviu Rebreanu” Năsăud
· Membrii Comisiei, nominalizaţi la art.2;
· Poliţia Oraşului Năsăud;
· Detaşamentul 3 Jandarmi Năsăud;
· Secţia de Pompieri Militari Năsăud;
· Substaţia de Ambulanţă Năsăud;
· C.S.V. Năsăud;
· D.S.P. – Laboratorul Năsăud;
· Muzeul Grăniceresc Năsăud;
· Biblioteca “V. Micle“ Năsăud;
· Biroul financiar-contabil;
· Biroul impozite şi taxe;
· Compartimentul audit;
· Compartimentul tehnic-investiţii;
· Compartimentulgestiunea deşeurilor, mediu şi transporturi;
· Compartimentul de administrare a domeniului public şi privat;
· Compartimentul spaţii verzi;
· Compartimentul comercial;
· Compartimentul relaţii cu publicul şi informaţii publice;
Preşedinte de şedinţă, Secretar,
Rogozan Florin-Grigore cons.jr. Șoldea Vasile
Nr. 54/03.05.2017
Năsăud/ad. Cu 15 v