Hotărâre
privind transformarea unor posturi vacante din aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud
Consiliul Local Năsăud,
Întrunit în ședință ordinară, în prezența a 15 consilieri;
Având în vedere:
-proiectul de hotărâre inițiat de primarul oraşului Năsăud;
-raportul compartimentului resurse umane, salarizare nr.19224/11.01.2017;
-expunerea de motive a primarului oraşului Năsăud, nr.19769/25.01.2017;
-prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-prevederile art. III din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;
-prevederile Legii nr.284/2010, privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
-Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.55/2016 privind aprobarea organigramei şi statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi cel aferent serviciilor subordonate Consiliului Local Năsăud, pe anul 2016;
-raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerţ, nr.19847/27.01.2017;
-raportul comisiei pentru administraţie publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, muncă şi protecţie socială, relaţii cu cetăţenii, disciplină, imunitate, nr. 19850/27.01.2017;
- prevederile Legii nr.52/2003, privind transparenta decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare;
- procesul verbal de afişare a proiectului de hotărâre, nr.35618/28.11.2016;
- procesul verbal de rezultat al afișării, nr. 19976/31.01.2017;
În temeiul dispoziţiilor art.36(3) lit.”b” şi art.45(1) din Legea nr.215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
ART.1 – Începând cu data adoptării prezentei, urmare a încetării raporturilor de serviciu/muncă, se aprobă transformarea unor posturi, astfel:
a) la Biroul impozite și taxe din aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud:
-funcția publică de execuție referent, clasa III, grad superior, vacantă în inspector, clasa I, grad asistent;
b) la Compartimentul administrativ din aparatul de specialitate al primarului orașului Năsăud:
-funcția contractuală de administrator, treapta I, vacantă în inspector de specialitate, grad debutant;
ART.2 – Anexa nr.2 la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr.55/2016 se modifică conform art.1 din prezenta hotărâre.
ART.3– Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredințează primarului oraşului Năsăud, prin compartimentul resurse umane, salarizare şi compartimentul juridic, contencios din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
ART.4 – Prezenta hotărâre se aduce la cunoștința publică prin grija secretarului oraşului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:
-Instituţia Prefectului Jud. Bistriţa-Năsăud;
-Biroul financiar-contabil;
-Compartimentul audit intern;
-Compartimentul resurse umane, salarizare;
-Compartimentul juridic, contencios;
-Compartimentul relaţii cu publicul;
-ANFP, Bucureşti.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, Avizat de legalitate: SECRETAR
Vlasin Dorin Nicolae cons.jr. Şoldea Vasile
Nr. 03/31.01.2017
Năsăud/ad.cu 15 v