PROCES VERBAL 

Încheiat azi, 31.05.2024, cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Local Năsăud.

Din efectivul de 17 consilieri locali sunt prezenți 15.

Absenți: domnii consilieri locali Oltean Dorel și Tomuța Rareș-Octav.  

La ședință mai sunt prezenți: doamna Săplăcan Carmen Monica din cadrul Compartimentului Resurse umane, salarizare, doamnele Soare Carmen Camelia și Pop Raluca Petruța, din cadrul Biroului Managementul Proiectelor Europene, doamna Meșco Gabriela - purtător de cuvânt, domnul Catarig Sorin din cadrul Compartimentului Achiziții publice, domnul Ilovan Stelian - reprezentant al Societății Local Serv Năsăud SRL și domnul Burduhos Dumitru - Iosif din cadrul Compartimentului Administrarea domeniului public și privat.   

Președinte de ședință: doamna consilier local Muscă Adina Maria. 

Se prezintă procesul-verbal al ședinței din data de 15.05.2024. Nu sunt obiecții, se votează „pentru” în unanimitate, cu un număr de 15 voturi.

Dl președinte de ședință îi dă cuvântul dlui primar pentru a prezenta ordinea de zi, după cum urmează: 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2024, a Organigramei și a Statului de funcții pentru Societatea Local Serv Năsăud S.R.L.

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Bilanțului contabil pe anul 2023, Raportul administratorului privind situațiile financiare pe anul 2023 și a Procesului-verbal al Adunării Generale a Asociaților pentru Societatea Local Serv Năsăud S.R.L pentru anul 2023

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectelor care beneficiază de finanțare nerambursabilă în anul 2024 de la bugetul local al orașului Năsăud, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr. 37/2024 privind aprobarea Ghidului de eligibilitate, al solicitantului, privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud, pentru activități nonprofit de interes local, în anul 2024

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință, pe luna iunie 2024

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  IV 

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului de analiză și acoperire a riscurilor pe raza orașului Năsăud, actualizat, pe anul 2024 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, IV 

Cu acceptul consilierilor locali, ordinea de zi este suplimentată cu încă 5 proiecte de hotărâre:

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind premierea elevilor de la unitățile de învățământ preuniversitar de stat din orașul Năsăud, pentru rezultatele obținute la olimpiade, concursuri școlare și sportive, în anul școlar 2023-2024

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV,V 

  1. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea „ZILELOR NĂSĂUDULUI”, ediţia a XX-a, 2024 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV,V 

  1. Proiect de hotărâre privind instituirea taxei de reabilitare termică, stabilirea mecanismului de recuperare a cheltuielilor eligibile și neeligibile, aferente ratei de cofinanțare a asociațiilor de proprietari, în cadrul proiectului „Creșterea eficientei energetice a blocurilor de locuință din orașul Năsăud, județul Bistrița-Năsăud, Etapa III, Lotul I”, precum și aprobarea modelului cadru al contractului ce va fi încheiat între U.A.T. Orașul Năsăud și Asociațiile de proprietari pentru depunerea și implementarea proiectului

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV,V 

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea actualizării informațiilor tehnice – repoziționare a imobilului înscris în C.F. nr. 29513 Năsăud, nr. cad. 29513 aferent străzii și drumului agricol – Pe Vale, aflat în proprietatea publică a orașului Năsăud

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV,V 

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 159/21.12.2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru Spitalul Orăşenesc „Dr. George Trifon” Năsăud 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, IV 

Dna președinte de ședință supune la vot ordinea de zi prezentată de dl primar:

  • „pentru” - 15 voturi;
  • „împotrivă” -  0 voturi;
  • „abțineri” -  0 voturi.

Se trece la dezbaterea proiectelor de hotărâri și se dă cuvântul dlui primar. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2024, a Organigramei și a Statului de funcții pentru Societatea Local Serv Năsăud S.R.L. 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024 al Societății „Local Serv” Năsăud S.R.L., prezentat în anexa nr. 1, organigrama Societății „Local Serv” Năsăud S.R.L, prezentată în anexa nr. 2, statul de funcții al Societății „Local Serv” Năsăud S.R.L.. Organizarea controlului intern conform prevederilor legale în vigoare, elaborarea de proceduri operaționale pentru toate activitățile desfășurate se va asigura de comisia de monitorizare, coordonare si îndrumare metodologica constituită la nivelul Primăriei orașului Năsăud.  

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 15 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Bilanțului contabil pe anul 2023, Raportul administratorului privind situațiile financiare pe anul 2023 și a Procesului-verbal al Adunării Generale a Asociaților pentru Societatea Local Serv Năsăud S.R.L pentru anul 2023 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă  bilanțul contabil pe anul 2023 , prezentat în anexa nr. 1, se aprobă raportul administratorului Societății ”Local Serv” Năsăud S.R.L, pentru anul 2023, prezentat în anexa nr. 2, „Procesul-verbal încheiat cu ocazia adunării generale a asociațiilor”, prezentat în anexa nr. 3. Se împuternicește președinta de ședință, doamna consilier local Muscă Adina Maria, în numele și pe seama Consiliului Local al orașului Năsăud, să semneze „Procesul-verbal încheiat cu ocazia adunării generale a asociațiilor” prevăzut la art. 3 din prezenta hotărâre.

Dl consilier local Rogozan Florin a părăsit sala înainte de a fi supus la vot acest proiect. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 14 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectelor care beneficiază de finanțare nerambursabilă în anul 2024 de la bugetul local al orașului Năsăud, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr. 37/2024 privind aprobarea Ghidului de eligibilitate, al solicitantului, privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud, pentru activități nonprofit de interes local, în anul 2024 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă proiectele care beneficiază de finanțare nerambursabilă în anul 2024 de la bugetul local al orașului Năsăud, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr. 37/2024 privind aprobarea Ghidului de eligibilitate, al solicitantului, privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud, pentru activități nonprofit de interes local, în anul 2024, conform Listei proiectelor care beneficiază de finanțare nerambursabilă de la bugetul local al orașului Năsăud în domeniul sport, prevăzută în anexă. Secretarul comisiei are obligația de a informa toți potențialii beneficiari în legătură cu rezultatul procedurii de evaluare, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la primirea prezentei hotărâri. Derularea contractelor de finanțare nerambursabilă care se vor încheia între beneficiari şi Consiliul Local al orașului Năsăud va fi monitorizată de către Biroului Financiar-contabil din cadrul Primăriei orașului Năsăud. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 14 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință, pe luna iunie 2024 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se alege președinte de ședință, dl Oltean Dorel, care va conduce ședințele consiliului local din luna iunie 2024. Dna consilier local Talpoș Claudia întreabă dacă se poate alege președintele de ședință în lipsă, dl secretar general menționează că da. Hotărârea se adoptă prin vot deschis cu majoritate simplă. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 14 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului de analiză și acoperire a riscurilor pe raza orașului Năsăud, actualizat, pe anul 2024 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă Planul de analiză și acoperire a riscurilor pe raza orașului Năsăud, actualizat pe anul 2024, cuprins în anexă. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 14 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat.

Dl consilier local Rogozan Florin a revenit în sala de ședință și a părăsit sala de ședință dna consilier local Muntean Aurelia. 

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind premierea elevilor de la unitățile de învățământ preuniversitar de stat din orașul Năsăud, pentru rezultatele obținute la olimpiade, concursuri școlare și sportive, în anul școlar 2023-2024

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă Regulamentul privind premierea elevilor de la unitățile de învățământ preuniversitar de stat din orașul Năsăud, pentru rezultatele obținute la olimpiade, concursuri școlare și sportive, în anul școlar 2023-2024, conform anexei. Cuantumurile premiilor bănești sunt cele prezentate în anexa nr. 1  la regulamentul prevăzut la art. 1. Fondurile necesare premierii elevilor vor fi suportate din bugetul de venituri și cheltuieli al orașului Năsăud, prin grija Biroului Financiar-contabil.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 14 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea „ZILELOR NĂSĂUDULUI”, ediţia a XX-a, 2024 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă faptul că „Zilele Năsăudului”, ediţia a XX-a, 2024, se vor desfășura în perioada: 13.06.2024 - 14.06.2024. De asemenea, se aprobă Comisia de organizare a „Zilelor Năsăudului” ediţia a XX-a, 2024, în următoarea componenţă: doamna Marica Livia, inspector, Compartimentul comercial – preşedinte, 2 consilieri locali care vor trebui aleși prin vot ca membri, domnul Bodea Marius, viceprimar - membru, domnul Tupcil Florin, șef S.V.S.U – membru, doamna Pinca Ionela, inspector, Biroul Financiar-contabil – membru, doamna Pop Raluca Petruța, consilier, Biroul managementul proiectelor  europene  - membru. În exercitarea atribuţiilor ce-i revin, comisia prevăzută la art. 2 va fi sprijinită de executivul Primăriei Oraşului Năsăud şi de alte instituţii cu atribuţii în organizarea şi desfăşurarea manifestărilor: Poliţia oraşului Năsăud, Detaşamentul Jandarmi Năsăud, Secţia de Pompieri Militari Năsăud, Substaţia de Ambulanţă Năsăud, Muzeul Grăniceresc, Biblioteca „Veronica Micle”, Şcolile Năsăudene, cultele religioase, Casa de Cultură „Liviu Rebreanu” Năsăud, Circa Sanitar-Veterinară Năsăud, Direcţia de Sănătate Publică - Laboratorul Năsăud. Se interzice amplasarea chioşcurilor, tonetelor, tarabelor, jocurilor, etc., pe domeniul public şi privat al oraşului Năsăud, în afară zonelor nominalizate în planul de situație prevăzut în anexă.

Paza şi ordinea pe întreaga durată şi în toate locaţiile stabilite pentru      manifestările legate de „Zilele Năsăudului”, în perioada 13.06.2024 - 14.06.2024 va fi asigurată cu sprijinul Poliţiei, Jandarmeriei, Poliției Locale şi a Secţiei de pompieri militari din oraşul Năsăud, în baza unui plan de acţiune comun.

În perioada 13.06.2024 - 14.06.2024, în perimetrul zonelor menționate la art. 3 din prezenta hotărâre, este interzisă difuzarea prin orice formă a altor ritmuri muzicale, care să împiedice sonorizarea spectacolului pus în scenă de organizatori, respectiv înregistrarea/transmiterea în direct a acestuia, pe canale TV.

Decontarea tuturor cheltuielilor de organizare se face din bugetul de venituri şi cheltuieli al Casei de cultură Liviu Rebreanu Năsăud, pentru anul 2024, din sume cu această destinaţie și de către Ministerul Culturii și Identității Naționale prin proiectul „Festivalul Folcloric  De Ispas la Năsăud”.

Casa de Cultură Liviu Rebreanu Năsăud, organizatorul Festivalului Gala Folclorului Românesc „De Ispas la Năsăud” și a celorlalte manifestări artistice are obligația să suporte cheltuielile privind autorizația-licența emisă de către Uniunea Compozitorilor și Muzicienilor din România, pentru dreptul de autor al melodiilor interpretate la  manifestările cultural-artistice organizate.

Manifestările cu caracter politic şi/sau electoral, de la tribunele sau de pe scenele organizate pe tot parcursul calendarului aprobat, sunt interzise. 

Dl primar solicită consilierilor să facă propuneri de consilieri pentru completarea comisiei de organizare a Zilelor orașului. Pentru comisia de organizare a Zilelor orașului sunt propuși domnii consilieri locali: Fetti Silviu și Bulea Pavel.

Dna consilier local Talpoș Claudia adresează întrebarea dacă președintele comisiei de organizare a Zilelor orașului se numește sau se alege prin vot, iar dl secretar general al orașului menționează că președintele comisiei este numit.

Se demarează procedura de vot secret.

Se trece la dezbaterea proiectelor de hotărâri și se dă cuvântul dlui primar, urmând ca după finalizarea procedurii să se voteze proiectul în întregime. 

Dna consilier local Muntean Aurelia a revenit în sala de ședință. 

  1. Proiect de hotărâre privind instituirea taxei de reabilitare termică, stabilirea mecanismului de recuperare a cheltuielilor eligibile și neeligibile, aferente ratei de cofinanțare a asociațiilor de proprietari, în cadrul proiectului „Creșterea eficientei energetice a blocurilor de locuință din orașul Năsăud, județul Bistrița-Năsăud, Etapa III, Lotul I”, precum și aprobarea modelului cadru al contractului ce va fi încheiat între U.A.T. Orașul Năsăud și Asociațiile de proprietari pentru depunerea și implementarea proiectului 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă instituirea taxei de reabilitare termica și se stabilește mecanismul de recuperare a cheltuielilor eligibile și neeligibile, aferente ratei de cofinanțare a asociațiilor de proprietari, în cadrul proiectului „Creșterea eficienței energetice a blocurilor de locuințe din orașul Năsăud, judetul Bistrița-Năsăud ETAPA III, LOTUL 1”, Programul Operațional Regional (POR) pentru perioada 2021-2027, OBIECTIV DE POLITICĂ 2: O Europă mai verde, rezilientă, cu emisii reduse de dioxid de carbon, care se îndreaptă către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon, prin promovarea tranziției către o energie curată și echitabilă, a investițiilor verzi și albastre, a economiei circulare, a atenuării schimbărilor climatice și a adaptării la acestea, a prevenirii și gestionării riscurilor, precum și a unei mobilități urbane durabile PRIORITATEA 3: O regiune cu localități prietenoase cu mediul OBIECTIV SPECIFIC 2.1: Promovarea măsurilor de eficiență energetică și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră; Acțiunea: a) Creșterea eficienței energetice în regiune ca parte a investițiilor în sectorul locuințelor, conform anexei nr. 1. Sumele avansate de către Orașul Năsăud pentru asigurarea cotei de contribuție proprie a asociațiilor de proprietari, vor fi recuperate de la Asociațiile de proprietari/proprietarii apartamentelor care sunt situate in blocurile de locuinte, care fac parte din proiectul de reabilitare termică „Creșterea eficienței energetice a blocurilor de locuințe din orașul Năsăud, judetul Bistrița-Năsăud ETAPA III, LOTUL 1”. Sumele menționate la art. 2 vor fi recuperate prin achitarea taxei de reabilitare termică în 3 (trei) ani de la data recepției la terminarea lucrărilor de reabilitare termică, astfel:

  1. pentru proprietarii care achită:

- 2% din valoarea cheltuielilor (eligibile și neeligibile) corespunzătoare apartamentelor cu destinație locuință (inclusiv apartamentelor declarate la ONRC ca sedii sociale de firmă, care nu desfăşoară activitate economică, cu destinație locuință), aflate în proprietatea persoanelor fizice;

- 0% din valoarea cheltuielilor (eligibile și neeligibile) corespunzătoare apartamentelor cu destinație locuință (inclusiv apartamentelor declarate la ONRC ca sedii sociale de firmă, care nu desfăşoară activitate economică, cu destinație locuință), aflate în proprietatea persoanelor fizice aflate în categoriile sociale prevăzute la art. 14 alin. (8) din OUG nr. 18/2009 privind creșterea eficienței energetice a blocurilor de locuințe, cu modificările și completările ulterioare;

  1. pentru proprietarii care achită 100% din valoarea cheltuielilor (eligibile și neeligibile) corespunzătoare:

- apartamentelor cu destinație locuință (inclusiv apartamentelor declarate la ONRC ca sedii sociale de firmă, care nu desfăşoară activitate economică, cu destinație locuință), aflate în proprietatea persoanelor juridice, a solicitantului sau a autorităţilor şi instituţiilor publice;

-  apartamentelor cu destinație de spații comerciale sau spații cu altă destinație decât cea de locuință, aflate în proprietatea persoanelor fizice, a persoanelor juridice, a Solicitantului sau a autorităţilor şi instituţiilor publice. Proprietarii vor suporta în proporţie de 100% toate cheltuielile ce revin acestor spații, proporţional cu cota-parte indiviză de proprietate.

Fiecare președinte de asociație/proprietar, are obligația, ca în termen de 30 de zile de la data recepției la terminarea lucrărilor, sa depună la Biroul impozite si taxe o Declarație fiscala tip, privind taxa de reabilitare termică, vizata în prealabil de Compartimentul tehnic, pe baza fiselor de calcul, prevăzută în anexa nr. 2. Pentru nerespectarea termenului de plata a taxei de reabilitare termica stabilita pentru fiecare asociație de proprietari se vor aplica majorări de întârziere in condițiile Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările si completările ulterioare. Proprietarii care își înstrăinează apartamentele prin oricare din modalitățile prevăzute de lege sunt obligați ca la întocmirea formelor de înstrăinare să facă dovada achitării integrale a taxei de reabilitare termică, reprezentând întreaga cotă de contribuție ce revine proprietarului apartamentului, aspect care reiese din certificatul fiscal eliberat de Primăria orașului Năsăud. Se aproba modelul cadru al contractului ce va fi încheiat intre U.A.T. Orașul Năsăud si Asociațiile de proprietari pentru depunerea și derularea proiectului „Creșterea eficienței energetice a blocurilor de locuințe din orașul Năsăud, judetul Bistrița-Năsăud ETAPA III, LOTUL 1”, prevăzut in anexa nr. 3. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 15 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea actualizării informațiilor tehnice – repoziționare a imobilului înscris în C.F. nr. 29513 Năsăud, nr. cad. 29513 aferent străzii și drumului agricol – Pe Vale, aflat în proprietatea publică a orașului Năsăud 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se însușește documentația cadastrală pentru actualizarea informațiilor tehnice – repoziționare a imobilului înscris în C.F. nr. 29513 Năsăud, nr. cad. 29513 aferent străzii și drumului agricol – Pe Vale, aflat în proprietatea publică a orașului Năsăud, întocmită de Ani Mihaela, persoană fizică autorizată A.N.C.P.I., înregistrată la Primăria orașului Năsăud cu nr. 27066 din 28.05.2024, prezentată în anexă. De asemenea, se aprobă actualizarea informațiilor tehnice - repoziționare a imobilului înscris în C.F. nr. 29513 Năsăud, nr. cad. 29513 aferent străzii și drumului agricol – Pe Vale, aflat în proprietatea publică a orașului Năsăud, conform documentației cadastrale menționată la art. 1.

Dl primar solicită lămuriri dlui Burduhos Dumitru. Acesta precizează că este vorba despre drumul agricol ‚‚Pe Vale’’, unde, în urma documentațiilor cadastrale, au fost descoperite mai multe neconcordanțe și acestea trebuie reglementate astfel încât să coincidă imobilele cu realitatea. Sunt practic niște diferențe mici, iar suprafața imobilului nostru nu suportă modificări, se compensează. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 15 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 159/21.12.2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru Spitalul Orăşenesc „Dr. George Trifon” Năsăud 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care Anexele nr. 1 și nr. 2  la Hotărârea Consiliului Local Năsăud nr. 159/2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru Spitalul Orăşenesc „Dr. George Trifon” Năsăud, se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1 și nr. 2. Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 159/2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru Spitalul Orăşenesc „Dr. George Trifon” Năsăud, rămân nemodificate.

Dl primar solicită lămuriri dnei Monica Săplăcan. Aceasta menționează că este vorba despre modificări apărute în organigrama și statul de funcții al spitalului, fiind suplimentate cu trei posturi noi pentru departamentul de Radiologie: 1 post de medic cu specializarea Radiologie și 2 posturi de Tehnicieni Radiologie. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 15 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

Domnul consilier local Fetti Silviu-Marian a părăsit sala. 

Dna consilier local Talpoș Claudia dă citire Procesului-verbal al Comisiei de validare a Consiliului local. 

În urma votului secret, pentru Comisia de organizare a zilelor orașului, voturile s-au prezentat astfel: 

Dl consilier local Fetti Silviu pentru 14, împotrivă 1, abțineri 0, nule 0. 

Dl consilier local Bulea Pavel pentru 15, împotrivă 0, abțineri 0, nule 0. 

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 14 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

DIVERSE 

La capitolul Diverse, dna consilier local Vîju Steluța se adresează dlui primar și domnilor consilieri locali prezentând o stare de fapt legată de stația de amplificare a Colegiului Național George Coșbuc, care este depășită din punct de vedere tehnic și nu mai poate fi utilizată la festivitățile școlii, precizând faptul că a mai făcut o solicitare în acest sens în luna ianuarie a acestui an pentru aprobarea sumei de 10.000 lei în vederea achiziționării unei stații noi de amplificare, rugând din nou aprobarea acestei sume.

Dna Vîju Steluța menționează că ar fi nevoie pentru festivitatea de absolvire a claselor a 12-a, care va avea loc joia viitoare.

Dl primar precizează că acest aspect este posibil doar în urma unei rectificări bugetare și că va ține cont în luna iulie, pentru festivitatea de absolvire putând împrumuta stația Casei de cultură.

Dna Vîju Steluța adresează dlui primar și Consiliului local invitația de a participa la festivitatea de absolvire a claselor a 12-a, care va avea loc joi, începând cu ora 12:00.

Dna consilier local Talpoș Claudia dorește să adreseze o întrebare legată de costul licenței pentru UCMR ADA pentru Zilele orașului. I se răspunde că dl manager Nistor Ioan cunoaște suma exactă și că aceasta este o taxă modică. De asemenea dorește să știe dacă taxa ALZIAR este plătită. Domnul primar i-a răspuns că toate taxele pentru care Primăria orașului Năsăud are obligații sunt plătite.

Nemaifiind alte discuții, ședința se declară închisă, drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal în 2 exemplare. 

 

Președinte de ședință,                               Contrasemnează: Secretar General    

      Muscă Adina Maria                                               Șoldea Vasile