HOTĂRÂRE

privind Bilanțul contabil pe anul 2022, Contul de profit și pierdere pe anul 2022, Situația activelor imobilizate, Raportul administratorului privind situațiile financiare pe anul 2022 și a Procesului-verbal al Adunării Generale a Asociaților pentru Societatea Local Serv Năsăud SRL pentru anul 2023

Consiliul Local Năsăud,

Întrunit în ședință ordinară, în prezența a 15 consilieri;

   Având în vedere: 

  • proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năsăud nr. 28723/07.06.2023
  • notă de fundamentare și necesitate a Compartimentului Achiziții publice 28691/07.06.2023;
  • referatul de aprobare al primarului orașului Năsăud, nr. 28725/07.06.2023;
  • raportul Compartimentului Achiziții publice, nr. 28741/07.06.2023;  
  • prevederile Legii nr. 31/1990, privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr. 51/2006, privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr. 101/2006, privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Ordonaței Guvernului României nr. 21/2002, privind gospodărirea localităților urbane și rurale, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Ordonaței Guvernului României nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 18/28.02.2013 privindînființarea unei societăţi comerciale cu răspundere limitată, de interes public local având ca asociat unic Orasul Nasaud, prin consiliul local;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 38/28.03.2013 privind modificarea si completarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 18/2013, privind infiintarea unei societăţii comerciale cu răspundere limitată, de interes public local având ca asociat unic Orasul Nasaud, prin consiliul local.
  • adresa Societății Comerciale Local Serv Năsăud SRL nr. 487/08.05.2023, înregistrată la Primăria orașului Năsăud cu nr. 26402/08.05.2023;
  • raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanțe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerț, nr. 30017/27.06.2023;
  • raportul comisiei pentru învățământ, sănătate, culte, cultură, probleme ale tineretului, activități sportive şi de agrement, nr. 30018/27.06.2023;
  • raportul comisiei pentru agricultură, silvicultură, zootehnie şi urmărirea aplicării Legii nr. 18/1991, Legii nr. 169/1998 şi Legii nr.1/2000, nr. 30019/27.06.2023;
  • raportul comisiei pentru  administrație publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților cetățenilor, muncă şi protecție socială, relații cu cetățenii, disciplină, imunitate, nr. 30020/27.06.2023;
  • raportul comisiei pentru amenajarea teritoriului, realizarea lucrărilor publice, urbanism, ecologie, protecția mediului, nr. 30021/27.06.2023; 

   În temeiul prevederilor art. 129, alin. (3) lit. „c” și art. 139  din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

ART.1. Se aprobă bilanțul contabil, contul de profit și pierdere și situația activelor imobilizate, pe anul 2022, prezentate în anexa nr. 1care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.2. Se aprobă raportul administratorului societății ”Local Serv” SRL Năsăud, pentru anul 2022, prezentat în anexa nr. 2care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.3. Se aprobă „Procesul-verbal încheiat cu ocazia adunării generale a asociațiilor”, prezentat în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.4. Se împuternicește președintele de ședință, domnul Rogozan Florin, în numele și pe seama Consiliului Local al orașului Năsăud, să semneze „Procesul-verbal încheiat cu ocazia adunării generale a asociațiilor” prevăzut la art. 3 din prezenta hotărâre.

Art.5. Organizarea controlului intern conform prevederilor legale în vigoare, elaborarea de proceduri operaționale pentru toate activitățile desfășurate se va asigura de comisia de monitorizare, coordonare si îndrumare metodologica constituită la nivelul Primăriei orașului Năsăud.

Art.6. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredințează societatea ”Local Serv” SRL Năsăud.

Art.7. Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică  prin grija secretarului general al orașului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către: 

  • Instituția Prefectului Județul Bistrița-Năsăud;
  • Primarul orașului Năsăud;
  • Societatea Local Serv SRL Năsăud;
  • Compartimentul Gestiunea deșeurilor, mediu;
  • Compartimentul Audit public intern;
  • Compartimentul informatică, digitalizare, monitorizarea procedurilor administrative;

 

  Președinte de ședință                                Contrasemnează: Secretar General

Rogozan Florin-Grigore                                                 Șoldea Vasile                                  

             

Nr. 73/27.06.2023

Năsăud/ad. 15 v