PROCES VERBAL

Încheiat azi, 28.04.2023, cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Local Năsăud.

Din efectivul de 17 consilieri locali sunt prezenți 15.

Au lipsit domnii consilieri locali Oltean Dorel și Tomuța Rareș – Octav.

Absentând președintele de ședință pentru luna aprilie, dl Oltean Dorel, este ales cu unanimitate de voturi dl viceprimar Bodea Marius pentru a conduce prezenta ședință.

Președinte de ședință:  dl. viceprimar Bodea Marius.

La ședință mai participă dna Săplăcan Monica din cadrul Compartimentului Resurse umane, salarizare și dl Brisiuc Dan din cadrul     Compartimentului informatică, digitalizare, monitorizarea procedurilor administrative;

Se prezintă procesul-verbal al ședinței din data de 31.03.2023. Nu sunt obiecții, se votează „pentru” în unanimitate, cu un număr de 15 voturi pentru. 

Domnul președinte de ședință îi dă cuvântul dlui primar pentru a prezenta ordinea de zi, după cum urmează:

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea încheierii Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune nr. 1277 din 06.12.2018 privind Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare, respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, respectiv activitățile de colectare, transport, stocare temporară,  transfer, sortare, tratare, neutralizare depozitare a deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere, managementul Stațiilor de Transfer, al Centrelor de Colectare  și Managementul şi Operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Tărpiu din județul Bistrița-Năsăud, forma consolidată 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind împuternicirea și mandatarea inspectorilor din cadrul Corpului de control al A.D.I. Deșeuri Bistrița-Năsăud pentru constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare al județului Bistrița-Năsăud și în legislația aplicabilă în vigoare 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Ghidului Solicitantului pentru ajutoarele financiare destinate cultelor religioase din orașul Năsăud, pe anul 2023 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, IV 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Ghidului de eligibilitate, al solicitantului, privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud, pentru activități nonprofit de interes local, în anul 2023 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, IV 

  1. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință, pe luna mai 2023 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  IV 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării prelungirii valabilității Scrisorii de garanție de la FNGCIMM SA IFN nr. 317/24.07.2017 în favoarea Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale, pentru acoperirea avansului necesar finanțării obiectivului de investiții “Modernizare Drumuri Agricole în Oraşul Năsăud, județul Bistriţa-Năsăud”, precum și aprobarea plății comisionului pentru acordarea acestei prelungiri 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr:  I, II, III, IV, V 

Cu acceptul consilierilor locali prezenți, ordinea de zi este suplimentată cu patru proiecte de hotărâre noi, după cum urmează: 

  1. Proiect de hotărâre pentru abrogarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022, cu modificările ulterioare 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, IV 

  1. Proiect de hotărâre privind acceptarea ofertei de donație privind imobilul-teren situat în orașul Năsăud, înscris în C.F. nr. 31059 Năsăud, nr. cad. 31059, în suprafață de 20 mp., proprietatea domnului Romocea Nicolae-Mircea și a soției, Romocea Mariana 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin 

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind achiziționarea imobilului-teren înscris în C.F. nr. 31830 Năsăud, nr. cad. 31830, în suprafață de 125 mp., aferent unei porțiuni din amenajarea drumului agricol - Drumul Prislopului - tronson 1, din orașul Năsăud, jud. Bistrița-Năsăud 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV, V 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ pentru obiectivul de investiție „Extinderea sistemului de canalizare menajeră în localitatea componentă Liviu Rebreanu a orașului Năsăud, județul Bistrița-Năsăud” 

Iniţiator: Primarul oraşului Năsăud, Dorin-Nicolae Vlașin

Prezintă comisiile de specialitate nr: I, II, III, IV, V

Domnul președinte de ședință supune la vot ordinea de zi prezentată de dl primar:

  • „pentru”- 15 voturi;
  • „împotrivă” -  0 voturi;
  • „abțineri” -  0 voturi. 

Se trece la dezbaterea  proiectelor de hotărâri şi se dă cuvântul dlui primar.

 

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea încheierii Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune nr. 1277 din 06.12.2018 privind Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare, respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă încheierea Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune nr. 1277/06.12.2018 privind Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare, respectiv activitatea de colectare, transport, depozitare și transfer al deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere și managementul Stațiilor de Transfer și al Centrelor de Colectare din județul Bistrița-Năsăud, în forma prevăzută în anexă. De asemenea, se aprobă încredințarea mandatului special domnului Florin Grigore Moldovan în calitate de președinte al A.D.I. Deșeuri Bistrița-Năsăud, în vederea semnării, în numele și pe seama Asociației, a Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune nr. 1277 din 06.12.2018 și se aprobă încredințarea mandatului special domnului Vlașin Dorin-Nicolae în calitate de primar să voteze, în cadrul Adunării Generale a Asociației.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, respectiv activitățile de colectare, transport, stocare temporară,  transfer, sortare, tratare, neutralizare depozitare a deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere, managementul Stațiilor de Transfer, al Centrelor de Colectare  și Managementul şi Operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Tărpiu din județul Bistrița-Năsăud, forma consolidată 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, respectiv activitățile de colectare, transport, stocare temporară,  transfer, sortare, tratare, neutralizare depozitare a deșeurilor municipale, inclusiv deșeuri periculoase din deșeuri menajere, managementul Stațiilor de Transfer, al Centrelor de Colectare  și Managementul şi Operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Tărpiu din județul Bistrița-Năsăud, forma consolidată, în baza modificărilor din actul adițional nr. 6 la contractul de concesiune nr. 1277/2018, în forma prevăzută în anexă, mandatându-se dl primar Vlașin Dorin Nicolae pentru votarea și semnarea documentelor necesare.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.
    • Proiect de hotărâre adoptat
  1. Proiect de hotărâre privind împuternicirea și mandatarea inspectorilor din cadrul Corpului de control al A.D.I. Deșeuri Bistrița-Năsăud pentru constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare al județului Bistrița-Năsăud și în legislația aplicabilă în vigoare 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se mandatează, în numele Orașului Năsăud, Președintele A.D.I. Deșeuri Bistrița-Năsăud, să împuternicească inspectorii din cadrul Corpului de Control al A.D.I. Deșeuri Bistrița-Năsăud, în calitate de reprezentanți împuterniciți, în vederea derulării activităților de control, constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor prevăzute de legislația în materie, de Regulamentul Public de Salubrizare a judetului Bistrița-Năsăud și cele din Contractele de Delegare a Serviciului Public de Salubrizare. De asemenea, se mandatează și se împuternicesc inspectorii din cadrul Corpului de Control al A.D.I Deșeuri Bistrița-Năsăud: Câmpean Adrian-Alin și Rus Gavrilă, pentru a exercita activitatea de monitorizare, control, prevenţie și sancționare pe întreg lanțul utilizator-operator de colectare – operator de  sortare a deșeurilor, pe raza teritorială a Orașului Năsăud.

Doamna consilier Talpoș Claudia dorește să afle dacă, în decursul anului precedent, au fost aplicate sancțiuni pe raza orașului Năsăud, dl primar răspunzând că nu au existat sancțiuni aplicate de ADI Deșeuri pe raza orașului și că s-a solicitat implementarea prevenției într-o primă etapă. Dl viceprimar completează că, în cartierul de blocuri, au fost respectate în proporție de 95% fracțiile colectate.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Ghidului Solicitantului pentru ajutoarele financiare destinate cultelor religioase din orașul Năsăud, pe anul 2023 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă Ghidului Solicitantului pentru ajutoarele financiare destinate cultelor  religioase din orașul Năsăud pe anul 2023, conform anexei nr. 1. Prevederile ghidului se aplică pentru finanțările nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes local, destinate cultelor religioase, în anul 2023. De asemenea, se aprobă metodologia de evaluare și soluționare a contestațiilor.

Propunerile pentru desemnarea reprezentanților Consiliului Local al orașului Năsăud în comisia de evaluare a proiectelor depuse pentru a obține finanțare de la bugetul local al orașului Năsăud, în domeniile culte religioase sunt:

    1. consilier Fetti Silviu;
    2. consilier Bidică Emilia;
    3. consilier Muscă Adina;

Propunerile pentru desemnarea reprezentanților Consiliului Local al orașului Năsăud în comisia de contestații pentru evaluarea proiectelor depuse pentru a obține finanțare de la bugetul local al orașului Năsăud, în domeniile culte religioase sunt:

    1. consilier Pop Ionel;
    2. consilier Logigan Bogdan;
    3. consilier Talpoș Claudia;

Se demarează procedura de vot și se trece la următorul proiect de hotărâre. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Ghidului de eligibilitate, al solicitantului, privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud, pentru activități nonprofit de interes local, în anul 2023 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă Ghidul solicitantului privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud pentru activități nonprofit de interes local în anul 2023, prevăzut în anexa nr. 1. Prevederile ghidului se aplică pentru finanțările nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes local din domeniul sport, în anul 2023. De asemenea, se aprobă metodologia de evaluare și soluționare a contestațiilor.

Propunerile pentru desemnarea reprezentanților Consiliului Local al orașului Năsăud în comisia de evaluare a proiectelor depuse pentru a obține finanțare de la bugetul local al orașului Năsăud, în domeniile sport, sunt:

    1. consilier Rogozan Florin;
    2. consilier Pop Ionel;
    3. consilier Cira Ewald;

Propunerile pentru desemnarea reprezentanților Consiliului Local al orașului Năsăud în comisia de contestații pentru evaluarea proiectelor depuse pentru a obține finanțare de la bugetul local al orașului Năsăud, în domeniile sport, sunt:

    1. consilier Maghiar Marius;
    2. consilier Timoce Călin;
    3. consilier Muntean Aurelia;

Se demarează procedura de vot și se trece la următorul proiect de hotărâre. 

  1. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință, pe luna mai 2023 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care este propus dl consilier local Pop Ionel ca președinte de ședință pentru luna mai.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării prelungirii valabilității Scrisorii de garanție de la FNGCIMM SA IFN nr. 317/24.07.2017 în favoarea Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale, pentru acoperirea avansului necesar finanțării obiectivului de investiții “Modernizare Drumuri Agricole în Oraşul Năsăud, județul Bistriţa-Năsăud”, precum și aprobarea plății comisionului pentru acordarea acestei prelungiri 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se aprobă solicitarea prelungirii valabilității până la data de 31.12.2023 a Scrisorii de garanție nr. 317/24.07.2017 de la FNGCIMM SA IFN în favoarea Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale în suma de 1.630.000 lei, în vederea garantării în procent de 100% a obligațiilor de plata a avansului de 1.630.000 lei din fondurile nerambursabile pentru implementarea proiectului “Modernizare Drumuri Agricole în Orașul Năsăud, județul Bistrița-Năsăud”, finanțat în baza contractului de finanțare nerambursabilă nr. C0430A000011660600007/04.05.2017 și a actelor adiționale ulterioare. De asemenea, se aprobă plata comisionului pentru acordarea prelungirii valabilității Scrisorii de garanție menționată la art. 1, în sumă de 3.260 lei.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre pentru abrogarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022, cu modificările ulterioare 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se abrogă Hotărârea Consiliului Local al orașului Năsăud nr. 46/20.04.2022 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Creșei Năsăud din subordinea Consiliului Local Năsăud, începând cu 01.05.2022, cu modificările ulterioare.

Dna consilier Bidică Emilia Ionela dorește să știe de ce se votează acest proiect de hotărâre așa târziu, discuția fiind de anul trecut. Dl primar solicită doamnei Monica Săplăcan lămuriri. Aceasta menționează că nici acum nu este clară situația, doamna Bidică Ionela spunând că nu este adevărat, reglementările legale fiind în vigoare din anul precedent, ceea ce ar însemna recuperarea diferențelor pe un an. Dna Săplăcan menționează că hotărârea supusă abrogării a fost legală și că, odată cu abrogarea ei, dna director de la Creșa Năsăud va stabili grila de salarizare conform normelor din învățământ. Dl primar spune că s-au trimis două adrese, către Ministerul Educației și către Ministerul Muncii, răspunsurile fiind contradictorii. Dna Bidică spune că, atâta timp cât salariile sunt date de Ministerul Educației, valoarea acestora este conform grilelor din învățământ.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind acceptarea ofertei de donație privind imobilul-teren situat în orașul Năsăud, înscris în C.F. nr. 31059 Năsăud, nr. cad. 31059, în suprafață de 20 mp., proprietatea domnului Romocea Nicolae-Mircea și a soției, Romocea Mariana 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care se acceptă oferta de donație privind imobilul-teren situat în orașul Năsăud, înscris în C.F. nr. 31059 Năsăud, nr. cad. 31059, în suprafață de 20 mp., proprietatea domnului Romocea Nicolae-Mircea și a soției, Romocea Mariana, Bunul prevăzut la alin. (1), fiind declarat de uz și de interes public local. De asemenea, se împuternicește domnul Vlașin Dorin-Nicolae, Primarul orașului Năsăud, pentru semnarea contractului de donație privind imobilul teren înscris în C.F. nr. 31059 Năsăud, nr. cad. 31059, precum și a documentelor ce se impun în vederea înscrierii imobilului teren menționat anterior, în cartea funciară.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind achiziționarea imobilului-teren înscris în C.F. nr. 31830 Năsăud, nr. cad. 31830, în suprafață de 125 mp., aferent unei porțiuni din amenajarea drumului agricol - Drumul Prislopului - tronson 1, din orașul Năsăud, jud. Bistrița-Năsăud 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre prin care  se însușește raportul de evaluare întocmit de către evaluator ANEVAR Urdă Emilian Robert, pentru imobil-teren înscris în C.F. nr. 31830 Năsăud, nr. cad. 31830, în suprafață de 125 mp., înregistrat la Primăria orașului Năsăud sub nr. 25546 din 26.04.2023, prezentat în anexă și se aprobă achiziționarea imobilului-teren înscris în C.F. nr. 31830 Năsăud, nr. cad. 31830, în suprafață de 125 mp., aferent unei porțiuni din amenajarea drumului agricol - Drumul Prislopului - tronson 1, din orașul Năsăud, jud. Bistrița-Năsăud, bunul prevăzut la alin. (1) fiind declarat de uz și de interes public local.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat. 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ pentru obiectivul de investiție „Extinderea sistemului de canalizare menajeră în localitatea componentă Liviu Rebreanu a orașului Năsăud, județul Bistrița-Năsăud” 

Dl primar dă citire proiectului de hotărâre  prin care se aprobă cererea de finanțare pentru obiectivul de investiții „Extinderea sistemului de canalizare menajeră în localitatea componentă Liviu Rebreanu a orașului Năsăud, județul Bistrița-Năsăud”, prezentată în anexa nr. 1, se aprobă devizul general pentru obiectivul de investiții „Extinderea sistemului de canalizare menajeră în localitatea componentă Liviu Rebreanu a orașului Năsăud, județul Bistrița-Năsăud”, prezentat în anexa nr. 2, se aprobă valoarea totală a obiectivului de investitii, conform devizului general de 8.685.506,78 lei cu TVA, din care C+M 7.586.990,42 lei cu TVA.

De asemenea, U.A.T. Orașul Năsăud se angajează să finanțeze toate cheltuielile neeligibile ale proiectului din bugetul local al orașului Năsăud și toate cheltuielile conexe care nu pot fi prevăzute la momentul elaborării prezentei, dar care pot interveni pe perioada derulării proiectului. Se mandatează dl. Vlașin Dorin-Nicolae, Primarul Orașului Năsăud, să semneze, în numele și pe seama Orașului Năsăud, toate documentele necesare depunerii cererii de finanțare și a implementării proiectului.

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

    • „pentru” 15 voturi;
    • „împotrivă” 0 voturi;
    • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat.

Doamna Talpoș Claudia prezintă Procesele-verbale ale Comisiei de validare a Consiliului local, cu privire la validarea votului secret pentru consilierii locali propuși în comisiile de la proiectele 4 și 5.

La Proiectul de hotărâre nr. 4 privind aprobarea Ghidului Solicitantului pentru ajutoarele financiare destinate cultelor religioase din orașul Năsăud, pe anul 2023, în urma votului secret, voturile s-au prezentat astfel:

- Comisia de evaluare:

  1. Dl consilier Fetti Silviu pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0_ nule_0__;
  2. Dna consilier Bidică Emilia pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;
  3. Dna consilier Muscă Adina pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;

- Comisia de contestații:

  1. Dl consilier Pop Ionel pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0_ nule_0__;
  2. Dl consilier Logigan Bogdan pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;
  3. Dna consilier Talpoș Claudia pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 15 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat.

La Proiectul de hotărâre nr. 5 privind aprobarea Ghidului de eligibilitate, al solicitantului, privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al orașului Năsăud, pentru activități nonprofit de interes local, în anul 2023, în urma votului secret, voturile s-au prezentat astfel:

- Comisia de evaluare:

  1. Dl consilier Rogozan Florin pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0_ nule_0__;
  2. Dl consilier Pop Ionel pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;
  3. Dl consilier Cira Ewald pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;

- Comisia de contestații:

  1. Dl consilier Maghiar Marius pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0_ nule_0__;
  2. Dl consilier Timoce Călin pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;
  3. Dna consilier Muntean Aurelia pentru_15_împotrivă_0_  abţineri_0__ nule_0__;

Proiectul a fost dezbătut și discutat pe larg în comisii. Nu mai sunt întrebări, obiecții,  amendamente, se supune aprobării:

  • „pentru” 15 voturi;
  • „împotrivă” 0 voturi;
  • „abțineri” 0 voturi.

Proiect de hotărâre adoptat.

Diverse

         La capitolul diverse, dl primar precizează că se va face o ședință extraordinară pentru aprobarea comisiei de organizare a Zilelor orașului Năsăud, unde are rugămintea de a desemna trei consilieri în comisie. De asemenea va fi și o rectificare de buget pentru deblocarea situației complexului sportiv, nefiind recuperate sume și fiind necesară semnarea contractului pentru devierea rețelei electrice.

Tot la capitolul Diverse, dl primar aduce în discuție o solicitare a preotului Celsie de a extinde o clădire, proprietate a societății a cărei administrator este, până la limita cu domeniul public, zona parcării din fața Palatului de justiție. Este nevoie de acordul de principiu, în calitate de vecin, pentru a demara proiectarea în forma dorită.

Consilierii locali nu sunt de acord ca accesul la imobilul care se va construi, să se facă prin parcare, respectiv din drumul care deservește parcarea.

În urma discuțiilor, se supune la vot acordul de principiu cu privire la extinderea clădirii până la limita cu domeniul public, zona parcării din fața Palatului de justiție, cu condiția ca accesul la imobil să nu se facă prin parcare, respectiv din drumul care deservește parcarea. Se votează cu 15 voturi „pentru”.

Doamna Talpoș Claudia solicită lămuriri privind Comisia de organizare a Zilelor orașului, spunând că un rol important îl are președintele comisiei și întrebând dacă acesta trebuie ales. Dl primar precizează că este nevoie de alegerea a trei consilieri ca membrii ai comisiei.

Nemaifiind alte discuții, ședința se declară închisă, drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal în 2 exemplare.

 

 

Președinte de ședință,                               Contrasemnează: Secretar General

       Bodea Marius                                                         Șoldea Vasile