PROIECT DE HOTĂRÂRE

 privind aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023, Organigrama și Statul de funcții pe anul 2023 pentru Societatea Local Serv SRL Năsăud

Consiliul Local Năsăud,

Întrunit în ședință ordinară, în prezența a __ consilieri;

   Având în vedere:

 

  • nota de necesitate și fundamentare întocmită de către Compartimentul Achiziții publice nr. 18982/10.01.2023;
  • referatul de aprobare al Primarului orașului Năsăud nr. 18989/10.01.2023;
  • raportul Compartimentului Achiziții publice nr. 18990/10.01.2023;
  • prevederile Legii nr. 31/1990, privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr. 51/2006, privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr. 101/2006, privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Ordonaței Guvernului României nr. 21/2002, privind gospodărirea localităților urbane și rurale, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Ordonaței Guvernului României nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 18/28.02.2013 privind înființarea unei societăţi comerciale cu răspundere limitată, de interes public local având ca asociat unic Orasul Nasaud, prin consiliul local;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 38/28.03.2013 privind modificarea si completarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.18/2013, privind infiintarea unei societăţii comerciale cu răspundere limitată, de interes public local având ca asociat unic Orasul Nasaud, prin consiliul local;
  • adresa Societății Comerciale Local Serv Năsăud SRL nr. 446/19.12.2022, înregistrată la Primăria orașului Năsăud cu nr. 18919/10.01.2023;
  • raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanțe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerț, nr. ________________;
  • raportul comisiei pentru învățământ, sănătate, culte, cultură, probleme ale tineretului, activități sportive şi de agrement, nr. __________________;
  • raportul comisiei pentru agricultură, silvicultură, zootehnie şi urmărirea aplicării Legii nr. 18/1991, Legii nr. 169/1998 şi Legii nr.1/2000, nr. ________________;
  • raportul comisiei pentru  administrație publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților cetățenilor, muncă şi protecție socială, relații cu cetățenii, disciplină, imunitate, nr. _____________________;
  • raportul comisiei pentru amenajarea teritoriului, realizarea lucrărilor publice, urbanism, ecologie, protecția mediului, nr. ________________;
  • proces verbal de afișare a proiectului de hotărâre, nr. ___________;
  • proces verbal de rezultat al afișării, nr. ________________;

În temeiul prevederilor art. 129, alin. (3) lit. „c” și art. 139 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

                                                              HOTĂRĂŞTE

 

ART.1. Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2023 al societății ”Local Serv” SRL Năsăud, prezentat în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.2. Se aprobă organigrama, prezentată în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.3.  Se aprobă statul de funcții pe anul 2023 a societății ”Local Serv” SRL Năsăud, prezentat în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4. Organizarea controlului intern conform prevederilor legale în vigoare, elaborarea de proceduri operaționale pentru toate activitățile desfășurate se va asigura de comisia de monitorizare, coordonare si îndrumare metodologica constituită la nivelul Primăriei orașului Năsăud.

Art.5. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredințează societatea ”Local Serv” SRL Năsăud.

Art.6. Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică  prin grija secretarului general al orașului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:

 

  • Instituția Prefectului Județul Bistrița-Năsăud;
  • Primarul orașului Năsăud;
  • Societatea Local Serv SRL Năsăud;
  • Compartimentul Audit public intern;
  • Compartimentul informatică, digitalizare, monitorizarea procedurilor administrative;

  

                                     Primarul orașului Năsăud,

                                      Dorin-Nicolae Vlașin

 

 

 

Anexa 1.

ORGANIGRAMA

SC LOCAL SERV SRL NĂSĂUD

ANUL 2023

 

Anexa 2

STAT DE FUNCȚII

SC LOCAL SERV NĂSĂUD SRL

PE ANUL 2023

Nr crt

Denumirea serviciului

Număr posturi

Structura posturilor

Salar (lei)

Obs.

I

Administrator salubritate

1

administrator

1765 brut

1/4 norma

1.

Compartiment întreținere spatii verzi

2

2 lucratori spatii verzi

3000 brut

norma

intreaga

2.

Compartiment întreținere Piața Agroalimentara

2

2 lucrator salubritate

3000 brut

norma

intreaga

3.

Compartiment întreținere si curățenie adapost câini

1

1 lucrator salubritate

3000 brut

norma

intreaga

II

Administrator transporturi

1

Administrator

-

norma

intreaga

1

Compartiment

Contabilitate administrativ

3

1 contabil

1 casier

1 lucrator curățenie

-

norma parțiala norma parțiala norma intreaga

2

Compartiment

Coloana auto

7

7 conducători auto

-

norma

intreaga

 

Total posturi

17

 

 

 

 

ADMINISTRATOR,

ILOVAN STELIAN

 

Anexa 3

 

SC LOCAL SERV NĂSĂUD SRL

BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI

pe anul 2023

INDICATORI

Nr. rd.

Realizat/ Preliminat an precedent (N- 1)

Propuneri an curent

(N)

 

Estimări

anN + 1

Estimări an N + 2

mii leiî

%

II

10 =

8/7

2

3

4

5

 

7

8

9

10

VENITURI TOTALE (rd. 1 = rd. 2 + rd. 5 + rd. 6)

1

186

218

 

 

 

 

 

Venituri totale din exploatare, din care:

2

186

218

 

 

 

 

 

a)

ubvenții, cf. prevederilor legale în vigoare

3

 

 

 

 

 

 

 

b)l

ransferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

4

 

 

 

 

 

 

 

Venituri financiare

5

 

 

 

 

 

 

 

Venituri extraordinare

6

 

 

 

 

 

 

 

CHELTUIELI TOTALE (rd. 7 = rd. 8 + rd. 20 + rd. 21)

7

180

211

 

 

 

 

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

8

180

 

 

 

 

 

 

cheltuieli cu bunuri și servicii

9

9

9

 

 

 

 

 

cheltuieli cu impozite, taxe și vărsăminte asimilate

10

1

1

 

 

 

 

 

cheltuieli cu personalul, din care:

11

170

201

 

 

 

 

 

CO

Cheltuieli de natură salarială (rd. 13 + rd. 14)

12

 

 

 

 

 

 

 

CI

ch. cu salariile

13

165

195

 

 

 

 

 

C2

bonusuri

14

 

 

 

 

 

 

 

C3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

15

 

 

 

 

 

 

 

 

cheltuieli cu plăți compensatorii aferente disponibilizărilor de personal

16

 

 

 

 

 

 

 

C4

Cheltuieli aferente contractului de mandat și a altor organe de conducere și control, comisii și comitete

17

 

 

 

 

 

 

 

C5

Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator

18

5

6

 

 

 

 

1

alte cheltuieli de exploatare

19

 

 

 

 

 

 

 

Cheltuieli financiare

20

 

 

 

 

 

 

 

Cheltuieli extraordinare

21

 

 

 

 

 

 

 

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

22

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMPOZIT PE PROFIT

23

 

 

 

 

 

 

 

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

24

 

 

 

 

 

 

 

Rezerve legale

25

 

 

 

 

 

 

 

Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de lege

26

 

 

 

 

 

 

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți

27

 

 

 

 

 

 

 

Constituirea surselor proprii de finanțare pentru proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, precum și pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor, comisioanelor și altor costuri aferente acestor împrumuturi

28

 

 

 

 

 

 

 

Alte repartizări prevăzute de lege

29

 

 

 

 

 

 

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 25, 26, 27, 28, 29

30

 

 

 

 

 

 

 

Participarea salariaților la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercițiul financiar de referință

31

 

 

 

 

 

 

 

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acționarilor, în cazul societăților/ companiilor naționale și societăților cu capital integral sau majoritar de stat, din care:

32

 

 

 

 

 

 

 

- dividende cuvenite bugetului de stat

33

 

 

 

 

 

 

 

- dividende cuvenite bugetului local

33a

 

 

 

 

 

 

 

- dividende cuvenite altor acționari

34

 

 

 

 

 

 

 

Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute ia rd. 31 - rd.

32 se repartizează la alte rezerve și constituie sursă proprie de finanțare

35

 

 

 

 

 

 

 

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

36

 

 

 

 

 

 

 

CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care

37

 

 

 

 

 

 

 

cheltuieli materiale

38

 

 

 

 

 

 

 

cheltuieli cu salariile

39

 

 

 

 

 

 

 

cheltuieli privind prestările de servicii

4C

 

 

 

 

 

 

 

cheltuieli cu reclama și publicitate

41

 

 

 

 

 

 

 

alte cheltuieli

4:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care:

43

 

 

 

 

 

 

 

Alocații de la buget

44

 

 

 

 

 

 

 

alocații bugetare aferente plății angajamentelor din anii anteriori

45

 

 

 

 

 

 

 

CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII

46

 

 

 

 

 

 

 

DATE DE FUNDAMENTARE

47

 

 

 

 

 

 

 

Nr. de personal prognozat la finele anului

48

4

4

 

 

 

 

 

Nr. mediu de salariați total

49

5

5

 

 

 

 

 

Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială *)

50

2

2

 

 

 

 

 

Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială, recalculat cf. Legii anuale a bugetului de stat **)

51

2

2

 

 

 

 

 

Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 2/rd. 49)

52

37

45

 

 

 

 

 

Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu recalculată cf. Legii anuale a bugetului de stat

53

37

45

 

 

 

 

 

Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu (cantitate produse finite/ persoană)

54

 

 

 

 

 

 

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (rd. 7/rd. l)xl 000

55

 

 

 

 

 

 

 

Plăți restante

56

 

 

 

 

 

 

 

Creanțe restante

57

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         ADMINISTRATOR                                                                                                 CONTABIL

          ILOVAN STELIAN                                                                                          NEDELEA LIVIU