PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023, Organigrama și Statul de funcții pe anul 2023 pentru Societatea Local Serv SRL Năsăud
Consiliul Local Năsăud,
Întrunit în ședință ordinară, în prezența a __ consilieri;
Având în vedere:
- nota de necesitate și fundamentare întocmită de către Compartimentul Achiziții publice nr. 18982/10.01.2023;
- referatul de aprobare al Primarului orașului Năsăud nr. 18989/10.01.2023;
- raportul Compartimentului Achiziții publice nr. 18990/10.01.2023;
- prevederile Legii nr. 31/1990, privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile Legii nr. 51/2006, privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile Legii nr. 101/2006, privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile Ordonaței Guvernului României nr. 21/2002, privind gospodărirea localităților urbane și rurale, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile Ordonaței Guvernului României nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
- prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 18/28.02.2013 privind înființarea unei societăţi comerciale cu răspundere limitată, de interes public local având ca asociat unic Orasul Nasaud, prin consiliul local;
- prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 38/28.03.2013 privind modificarea si completarea Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.18/2013, privind infiintarea unei societăţii comerciale cu răspundere limitată, de interes public local având ca asociat unic Orasul Nasaud, prin consiliul local;
- adresa Societății Comerciale Local Serv Năsăud SRL nr. 446/19.12.2022, înregistrată la Primăria orașului Năsăud cu nr. 18919/10.01.2023;
- raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanțe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerț, nr. ________________;
- raportul comisiei pentru învățământ, sănătate, culte, cultură, probleme ale tineretului, activități sportive şi de agrement, nr. __________________;
- raportul comisiei pentru agricultură, silvicultură, zootehnie şi urmărirea aplicării Legii nr. 18/1991, Legii nr. 169/1998 şi Legii nr.1/2000, nr. ________________;
- raportul comisiei pentru administrație publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților cetățenilor, muncă şi protecție socială, relații cu cetățenii, disciplină, imunitate, nr. _____________________;
- raportul comisiei pentru amenajarea teritoriului, realizarea lucrărilor publice, urbanism, ecologie, protecția mediului, nr. ________________;
- proces verbal de afișare a proiectului de hotărâre, nr. ___________;
- proces verbal de rezultat al afișării, nr. ________________;
În temeiul prevederilor art. 129, alin. (3) lit. „c” și art. 139 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE
ART.1. Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2023 al societății ”Local Serv” SRL Năsăud, prezentat în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.2. Se aprobă organigrama, prezentată în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.3. Se aprobă statul de funcții pe anul 2023 a societății ”Local Serv” SRL Năsăud, prezentat în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Organizarea controlului intern conform prevederilor legale în vigoare, elaborarea de proceduri operaționale pentru toate activitățile desfășurate se va asigura de comisia de monitorizare, coordonare si îndrumare metodologica constituită la nivelul Primăriei orașului Năsăud.
Art.5. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredințează societatea ”Local Serv” SRL Năsăud.
Art.6. Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al orașului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:
- Instituția Prefectului Județul Bistrița-Năsăud;
- Primarul orașului Năsăud;
- Societatea Local Serv SRL Năsăud;
- Compartimentul Audit public intern;
- Compartimentul informatică, digitalizare, monitorizarea procedurilor administrative;
Primarul orașului Năsăud,
Dorin-Nicolae Vlașin
Anexa 1.
ORGANIGRAMA
SC LOCAL SERV SRL NĂSĂUD
ANUL 2023
Anexa 2
STAT DE FUNCȚII
SC LOCAL SERV NĂSĂUD SRL
PE ANUL 2023
Nr crt |
Denumirea serviciului |
Număr posturi |
Structura posturilor |
Salar (lei) |
Obs. |
I |
Administrator salubritate |
1 |
administrator |
1765 brut |
1/4 norma |
1. |
Compartiment întreținere spatii verzi |
2 |
2 lucratori spatii verzi |
3000 brut |
norma intreaga |
2. |
Compartiment întreținere Piața Agroalimentara |
2 |
2 lucrator salubritate |
3000 brut |
norma intreaga |
3. |
Compartiment întreținere si curățenie adapost câini |
1 |
1 lucrator salubritate |
3000 brut |
norma intreaga |
II |
Administrator transporturi |
1 |
Administrator |
- |
norma intreaga |
1 |
Compartiment Contabilitate administrativ |
3 |
1 contabil 1 casier 1 lucrator curățenie |
- |
norma parțiala norma parțiala norma intreaga |
2 |
Compartiment Coloana auto |
7 |
7 conducători auto |
- |
norma intreaga |
|
Total posturi |
17 |
|
|
|
ADMINISTRATOR,
ILOVAN STELIAN
Anexa 3
SC LOCAL SERV NĂSĂUD SRL
BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI
pe anul 2023
INDICATORI |
Nr. rd. |
Realizat/ Preliminat an precedent (N- 1) |
Propuneri an curent (N) |
|
Estimări anN + 1 |
Estimări an N + 2 |
mii leiî % |
||
II |
10 = 8/7 |
||||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
|
7 |
8 |
9 |
10 |
|
VENITURI TOTALE (rd. 1 = rd. 2 + rd. 5 + rd. 6) |
1 |
186 |
218 |
|
|
|
|
|
|
Venituri totale din exploatare, din care: |
2 |
186 |
218 |
|
|
|
|
|
|
a) |
ubvenții, cf. prevederilor legale în vigoare |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
b)l |
ransferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
Venituri financiare |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Venituri extraordinare |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd. 7 = rd. 8 + rd. 20 + rd. 21) |
7 |
180 |
211 |
|
|
|
|
|
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
8 |
180 |
|
|
|
|
|
|
|
cheltuieli cu bunuri și servicii |
9 |
9 |
9 |
|
|
|
|
|
|
cheltuieli cu impozite, taxe și vărsăminte asimilate |
10 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
cheltuieli cu personalul, din care: |
11 |
170 |
201 |
|
|
|
|
|
|
CO |
Cheltuieli de natură salarială (rd. 13 + rd. 14) |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
CI |
ch. cu salariile |
13 |
165 |
195 |
|
|
|
|
|
C2 |
bonusuri |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
C3 |
alte cheltuieli cu personalul, din care: |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
cheltuieli cu plăți compensatorii aferente disponibilizărilor de personal |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
C4 |
Cheltuieli aferente contractului de mandat și a altor organe de conducere și control, comisii și comitete |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
C5 |
Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator |
18 |
5 |
6 |
|
|
|
|
1 |
alte cheltuieli de exploatare |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cheltuieli financiare |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cheltuieli extraordinare |
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
22 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
24 |
|
|
|
|
|
|
|
Rezerve legale |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de lege |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
Constituirea surselor proprii de finanțare pentru proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, precum și pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plății dobânzilor, comisioanelor și altor costuri aferente acestor împrumuturi |
28 |
|
|
|
|
|
|
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
29 |
|
|
|
|
|
|
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 25, 26, 27, 28, 29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
Participarea salariaților la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercițiul financiar de referință |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acționarilor, în cazul societăților/ companiilor naționale și societăților cu capital integral sau majoritar de stat, din care: |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
- dividende cuvenite bugetului de stat |
33 |
|
|
|
|
|
|
|
- dividende cuvenite bugetului local |
33a |
|
|
|
|
|
|
|
- dividende cuvenite altor acționari |
34 |
|
|
|
|
|
|
|
Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute ia rd. 31 - rd. 32 se repartizează la alte rezerve și constituie sursă proprie de finanțare |
35 |
|
|
|
|
|
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
36 |
|
|
|
|
|
|
|
CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care |
37 |
|
|
|
|
|
|
|
cheltuieli materiale |
38 |
|
|
|
|
|
|
|
cheltuieli cu salariile |
39 |
|
|
|
|
|
|
|
cheltuieli privind prestările de servicii |
4C |
|
|
|
|
|
|
|
cheltuieli cu reclama și publicitate |
41 |
|
|
|
|
|
|
|
alte cheltuieli |
4: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: |
43 |
|
|
|
|
|
|
|
Alocații de la buget |
44 |
|
|
|
|
|
|
|
alocații bugetare aferente plății angajamentelor din anii anteriori |
45 |
|
|
|
|
|
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII |
46 |
|
|
|
|
|
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
47 |
|
|
|
|
|
|
|
Nr. de personal prognozat la finele anului |
48 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
Nr. mediu de salariați total |
49 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială *) |
50 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială, recalculat cf. Legii anuale a bugetului de stat **) |
51 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 2/rd. 49) |
52 |
37 |
45 |
|
|
|
|
|
Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu recalculată cf. Legii anuale a bugetului de stat |
53 |
37 |
45 |
|
|
|
|
|
Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu (cantitate produse finite/ persoană) |
54 |
|
|
|
|
|
|
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (rd. 7/rd. l)xl 000 |
55 |
|
|
|
|
|
|
|
Plăți restante |
56 |
|
|
|
|
|
|
|
Creanțe restante |
57 |
|
|
|
|
|
|
|
ADMINISTRATOR CONTABIL
ILOVAN STELIAN NEDELEA LIVIU