Nr. 44091/29.12.2021

ANUNȚ

PRIMĂRIA ORAȘULUI NĂSĂUD, cu sediul în Năsăud, Piața Unirii, nr. 15, organizează concurs în vederea ocupării posturilor contractuale vacante, pe durată determinată, în echipa de implementare a proiectului ”SERVICII SOCIALE PENTRU SENIORII COMUNITĂȚII NĂSĂUDENE”, până la data de 30.06.2023, de:

1. Asistent social cu atribuții de șef centru, program de lucru de 160 de ore/lună.

Condiții de  participare la concurs:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă 3 ani
  • experiență în domeniul asistenței sociale minim 3 ani;

Bibliografia

- Legea nr. 292 din 2011, Capitolul III - Sistemul de servicii sociale, secțiunea I

- Legea nr 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată cu modificările și completările ulterioare precum și ale altor acte normative secundare aplicabile domeniului.

- Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și pentru serviciile acordate în comunitate, serviciile acordate în sistem integrat și cantinele sociale- Anexa 6.

2. Îngrijitor bătrâni la domiciliu , program de lucru de 80 de ore/lună.

Condiții de  participare la concurs:

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • experiență în domeniul asistenței sociale/îngrijiri la domiciliu de minim 6 luni;

Bibliografia

- Legea nr 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare precum și ale altor acte normative secundare aplicabile domeniului.

- Legea nr. 292 din 2011, Capitolul III - Sistemul de servicii sociale, secțiunea I 

Procedura de ocupare prin concurs a funcției contractuale se desfășoară în conformitate cu prevederile Procedurii de recrutare și selecție a personalului angajat în afara organigramei în cadrul proiectelor finanțate din fonduri externe nerambursabile derulate de către UAT oraș Năsăud,aprobată prin Dispoziția primarului orașului Năsăud nr. 294/09.08.2021

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 8 zile  de la data publicării anunțului, respectiv până la data de 06.01.2022, la compartimentul resurse umane, salarizare și vor conține în mod obligatoriu următoarele documente:

a) cerere de înscriere in procesul de recrutare și selecție (cerere tip anexa la anunțul de recrutare și selecție - va cuprinde denumirea postului pentru care se candidează);

b) CV, datat si semnat pe fiecare pagina, in format Europass, în care să se menționeze proiectul si postul vizat de candidat;

c) copie conforma cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atesta identitatea, potrivit legii (originalele sunt necesare pentru certificare);

d) copii certificate pentru conformitate cu originalul ale actelor de studii (certificarea se va efectua prin confruntare cu originalul documentelor de către secretarul comisiei);

e) adeverințe/diplome/ certificate in original care atesta efectuarea unor specializări, originale (originalele sunt necesare pentru certificare);

f) documente justificative care atesta vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor, respectiv care sa ateste experiența profesionala specifica necesara pentru ocuparea postului (ex. adeverințe privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, extras REVISAL etc. ), copii conform cu originalul(originalele sunt necesare pentru certificare);

g) cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere ca nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; cazierul judiciar se va prezenta obligatoriu de către candidatul desemnat câștigător într-un termen de 1 zi lucrătoare de la publicarea rezultatului final al procesului de recrutare și selecție;

h) adeverința medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării procedurii de recrutare și selecție, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

i) declarație de disponibilitate privind timpul alocat. 

Copiile de pe actele mai sus enumerate se prezintă însoțite de documentele originale.

Calendarul de desfășurare a concursului:

1. Selecția dosarelor va avea loc în termen de 24  de ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs, iar rezultatele selecției se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de selecție  a dosarelor.

2. Interviul va avea loc în data de 14.01.2022 la orele 10,00, iar rezultatele se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Contestațiile se pot depune în termen de 24 de ore de la data afișării rezultatului etapei contestate.

Rezultatele contestațiilor se afișează imediat după soluționare, în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a acestora.

Rezultatele finale ale concursului se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării concursului și a contestațiilor, dacă este cazul.

Rezultatele fiecărei  etape de concurs și de soluționare a contestațiilor se afișează la afișierul de la sediul Primăriei orașului Năsăud, Piața Unirii, nr. 15.

Relații suplimentare se pot obține de la secretarul comisiei de concurs/soluționare contestații – inspector, grad superior, Săplăcan Monica, la sediul Primăriei orașului Năsăud, Piața Unirii, nr. 15, tel. 0263 361 026, interior 223.

                  

 

                  PRIMAR,                                                          SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI

      DORIN-NICOLAE VLAȘIN                                                           VASILE ȘOLDEA