HOTĂRÂRE

privind aprobarea organigramei şi  statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud,  pe anul 2019

Consiliul Local Năsăud,

 

Întrunit în ședință ordinară, în prezența a 17consilieri;

Având în vedere :

 

  • proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năsăud;
  • raportul Compartimentului Resurse umane nr. 39215/18.12.2018;
  • expunerea de motive a primarului orașului Năsăud, nr. 24395/22.02.2019;
  • avizul nr.4510 conexat cu nr 174/2019 al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, București, înregistrat la Primăria orașului Năsăud sub nr.24456/25.02.2019;
  • prevederile Legii nr.188/1999, privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile art.5, din Hotărârea Guvernului României nr.611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile art. XVI alin.2, din Legea nr.161/2003, privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancționarea corupției, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr.95/2006, privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr.52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Legii nr.292/2011 a asistenței sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistenta sociala si a structurii orientative de personal, cu modificările și completările ulterioare;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.12/2005, privind înființarea, organizarea şi funcționarea Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor;
  • prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.11/2018, de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli al orașului Năsăud, pe anul 2018, cu rectificările ulterioare;
  • adresa Instituției Prefectului Bistrița-Năsăud nr. IC/4882/28.02.2018 prin care ne comunică numărul de posturi pentru anul 2018;
  • raportul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanțe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerț, nr. 24621/28.02.2019;
  • raportul comisiei pentru  administrație publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților cetățenilor, muncă şi protecție socială, relații cu cetățenii, disciplină, imunitate, nr. 24624/28.02.2019;

 

În temeiul dispozițiilor art.36 alin.(3) lit.”b” şi art.45 alin.(1) din Legea nr.215/2001, a administrației publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

ART.1 – Se aprobă organigrama şi statul de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, pentru anul 2019, conform anexelor nr. 1 șinr. 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.2 – Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.

ART.3– Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredințează primarului orașului Năsăud, prin compartimentul resurse umane şi compartimentul juridic, contencios din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

ART.4 – Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului orașului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:

- Instituția Prefectului Jud. Bistrița-Năsăud;

- Primarul orașului Năsăud;

- A.N.F.P., București;

- Biroul financiar-contabil;

- Compartimentul audit intern;

- Compartimentul resurse umane;

- Compartimentul juridic, contencios;

- Compartimentul relații cu publicul;

- Media locală.

 

 

Preşedinte de şedinţă,                                                     Secretar,

        Tomi Iacob                                                           cons.jr. Soldea Vasile

 

 

 

 

Nr. 17/28.02.2019

Năsăud/ad. Cu 17 v