Compartimentul asigură primirea și înregistrarea cererilor,
actelor și documentelor adresate serviciilor:
Program cu publicul:
Luni - Joi : 8:00 - 16:00Vineri : 8:00 - 13:30
Informează cetățenii cu privire la natura serviciilor oferite de Primăria orașului Năsăud;
Pune la dispoziția cetățenilor documentele necesare, întocmite împreună cu serviciile din cadrul Primăriei orașului Năsăud, în vederea obținerii de către cetățeni a actelor și documentelor eliberate de primărie;
îndrumă cetățenii, reprezentanții instituțiilor publice și agenții economici să se adreseze în funcție de competențe, altor instituții locale sau centrale;
Asigură rezolvarea solicitărilor privind informațiile de interes public, organizarea ºși funcționarea punctului de informare, primesc solicitările privind informațiile de interes public;
Informează în timp util și asigură accesul ziariștilor la activitățile și acțiunile de interes public organizate în Primăria orașului Năsăud;
Asigură relația cu mass-media;
Asigură expedierea prin poștă sau curier a documentelor rezolvate de primărie;
Asigură traducerea documentelor primite în limbi străine și le pune la dispoziția serviciilor;
Răspunde de respectarea termenelor pentru lucrările proprii.
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2020
Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001 în anul 2020
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2019
Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001 în anul 2019
Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001 în anul 2018
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2018
Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001 în anul 2017
Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001 în anul 2016
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2015
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2015
2013 Raport privind informațiile de interes public
2007 RAPORT DE EVALUARE L 52/2003
2007 RAPORT DE EVALUARE L 544/2003
2007 Raport privind informațiile de interes public
2007 Raport privind transparenta decizionala
2008 Raport de activitate compartimentul relații
2008 RAPORT DE EVALUARE L 52/2003
2008 RAPORT DE EVALUARE L 544/2001
2008 Raport privind informațiile de interes public
2008 Raport privind transparenta decizionala
2009 RAPORT DE EV. A IMPLEMENTĂRII LEGII NR 52/2003
2009 RAPORT DE EV. A IMPLEMENTĂRII LEGII NR 544/2001
FORMULARE
CERERE TIP conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
Cererea pentru obținerea unei locuințe ANL
Cererea pentru obținerea unei locuințe sociale
Cerere adeverință situație teren