HOTĂRÂRE

privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate

al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, 

pe anul 2013.

 

Consiliul Local Năsăud,

Întrunit în şedinţă ordinară, în prezenţa a 14 consilieri;

Având în vedere:

 

- proiectul de hotărâre iniţiat de primarul oraşului Năsăud;

- raportul nr.29763/24.07.2013, al compartimentului resurse umane, salarizare;

- expunerea de motive a primarului oraşului Năsăud, nr.28502/18.06.2013;

- avizul nr.278826/2013 al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bucureşti, înregistrat la Primăria oraşului Năsăud sub nr.29762/24.07.2013;

- avizul nr.3722074/25.01.2013, al Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, Bucureşti, înregistrat la Primăria oraşului Năsăud sub nr.20380/30.01.2013;

- prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului României nr.77/2013 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor

- prevederile Legii nr.188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată;

- prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr.284/2010, privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile art.5 din Hotărârea Guvernului României nr.611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile art.XVI, alin.2, din Legea nr.161/2003, privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr.95/2006, privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr.292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Hotărârii Guvernului României nr.427/2001, pentru aprobarea Normelor metodologice privind condiţiile de încadrare, drepturile si obligaţiile asistentului personal al persoanei cu handicap;

- prevederile Legii nr.448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;

- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.12/2005, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor;

- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.41/2013, de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli  al oraşului Năsăud, pe anul 2013;

- adresa Instituţiei Prefectului Judeţului Bistriţa-Năsăud, nr.IC/647/11.01.2013, înregistrată la Primăria oraşului Năsăud sub nr.19438/12.01.2013, prin care se comunică numărul de posturi pentru anul 2013;

- prevederile Hotărârii Consiliului Local Năsăud nr.72/2013, privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud,  pe anul 2013;

- prevederile  Legii nr.52/2003, privind transparenţa decizională in administraţia publică, cu modificările si completările ulterioare;

 - procesul verbal de afişare  al proiectului de hotărâre, nr.28784/26-06-2013;

 - procesul verbal de rezultat al afişării nr.30703/30-07-2013;

- raportul  comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, servicii, comerţ, nr.29811/26-07-2013;

     - raportul comisiei pentru învăţământ, sănătate, culte, cultură, probleme ale tineretului, activităţi sportive şi de agrement, nr.29812/26-07-2013;

         - raportul comisiei pentru agricultură, silvicultură, zootehnie şi urmărirea aplicării Legii nr. 18/1991, Legii nr. 169/1998 şi Legii nr.1/2000, nr.29813/26-07-2013;

- raportul comisiei pentru  administraţie publică locală, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, muncă şi protecţie socială, relaţii cu cetăţenii, disciplină, imunitate, nr. 29814/26-07-2013;

- raportul comisiei pentru amenajarea teritoriului, realizarea lucrărilor publice, urbanism, ecologie, protecţia mediului, nr.29815/26-07-2013;

În temeiul dispoziţiilor art.36, alin. 2, lit.”a”, alin.3, lit.”b”, art.44(1) şi art.45(1) din Legea nr.215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

 

ART.1.- Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud, pentru anul 2013, conform anexelor nr.1-2 , care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.2.- La data adoptării prezentei hotărâri  se revocă Hotărârea Consiliului Local nr.72/2013, privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local Năsăud,  pe anul 2013.

ART.3.- Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredinţează primarului oraşului Năsăud, prin compartimentul resurse umane, salarizare şi compartimentul juridic, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

ART.4.- Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţa publică prin grija secretarului oraşului şi se transmite prin intermediul secretariatului consiliului local, către:

·        -Instituţia Prefectului, Judeţul Bistriţa-Năsăud;

·        -A.N.F.P., Bucureşti;

·        -Biroul financiar-contabil;

·        -Compartimentul audit intern;

·        -Compartimentul resurse umane, salarizare;

·        -Compartimentul juridic, contencios;

·        -Compartimentul relaţii cu publicul şi informaţii publice;

·        -Media locală.

 

     PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,                           Avizat  de  legalitate :  SECRETAR

            CIFOR CORNEL                                                          Cons.jr. GEORGE POP

 

 

Nr.  76    / 31-07-2013

Năsăud / ad. cu  14   v.